Αθήνα 13/1/2016
Μία μόλις ημέρα μετά τη γνωστοποίηση της χορήγησης άδειας λειτουργίας εσωτερικών και διεθνών εμπορευματικών μεταφορών στη GOLD AIR Cargo, ο «γνωστός» διαχειριστής του blog «Το Στέκι της Έλξης», Πρόεδρος της ΠΕΠΕ, μέλος του Δικτύου και του ΣΥΡΙΖΑ που υποστηρίζεται και από το ΜΕΤΑ, δημοσίευσε το ακόλουθο άρθρο:
“Τρίτη, 12 Ιανουαρίου 2016
Προχωρούν οι 74 προσλήψεις μηχανοδηγών στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Σύμφωνα
με πληροφορίες που έχουμε στο στέκι της έλξης,προχωρά με γρήγορους ρυθμούς το
θέμα των 74 προσλήψεων μηχανοδηγών.
Το Υπουργείο Μεταφορών με
κατεπείγον αίτημα,ζήτησε απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ το προσοντολόγιο που θα απαιτηθεί για
την προκήρυξη των θέσεων.Η διαδικασία ήδη τρέχει και η ΔΙΚΑΜ ετοιμάζει το προσοντολόγιο
για τους μηχανοδηγούς.
Η
συνέχεια είναι να δοθεί αυτό στην Διεύθυνση Προσωπικού και να περάσει στην
συνέχεια στο Υπουργείο Μεταφορών για να μεταβιβαστεί στο Υπουργείο Εσωτερικών
που θα πρέπει να προκηρύξει τι θέσεις.
Η διαδικασία δεν είναι εύκολη,αλλά είναι η πρώτη φορά που
γίνεται στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Εμείς
παρακολουθούμε στενά την όλη κατάσταση και φυσικά είναι για εμάς χαρά που
αποδίδει καρπούς η προσπάθεια του Σωματείου μας,μετά απο πολλά χρόνια.
Μέχρι
την ολοκλήρωση των διαδικασιών θα απαιτηθεί χρόνος,αλλά πλέον όλοι
παραδέχονται την αναγκαιότητα των προσλήψεων μηχανοδηγών.
Όπως τονίστηκε στις
συνελεύσεις του Σωματείου, οι προσλήψεις είναι αυτές που δυσκολεύουν την είσοδο
ιδιωτών. Γιατί όσο το προσωπικό μειώνεται,τόσο δίνονται ευκαιρίες σε ιδιώτες να
εισέλθουν στην εγχώρια εμπορευματική αγορά,αφού δεν υπάρχει δυνατότητα να
καλυφθεί όλο το έργο απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Η δυνατή ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν έχει τίποτα να φοβηθεί, ενώ υπάρχουν και άλλα
κομμάτια του παζλ που καθιστούν την θέση της, τουλάχιστο πλεονεκτική έναντι
οποιουδήποτε ιδιώτη operator.
Και
φυσικά κανείς δεν ξεχνά ότι μετά απο τις έκτακτες Γενικές Συνελεύσεις,τα εξώδικα
που στάλθηκαν είχαν 2 αιτήματα.
Προσλήψεις
μηχανοδηγών και Υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας.”
To θράσος
του ανδρός και της ομάδας του δεν σταματά πουθενά! Από πού το αντλεί; Ποιοι τον
καλύπτουν τώρα και στο παρελθόν;
Πριν
τις γιορτές οδήγησε τους συναδέλφους του (μετά από συνεννόηση με τον κολλητό
του Σπίρτζη!!!) σε απεργίες στα εμπορικά. Ενώ υπάρχει μνημονιακή απαγόρευση για
προσλήψεις κοροϊδεύει τον κόσμο ότι μεσούσης της ιδιωτικοποίησης, ο κολλητός
του Σπίρτζης θα υπερπηδήσει μνημόνια, ΤΑΙΠΕΔ και αγοραστές και θα προσλάβει
μηχανοδηγούς στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ αυξάνοντας το κόστος της!!!
Η
μέγιστη προσβολή απέναντι τόσο στους μηχανοδηγούς όσο και απέναντι συνολικά στο
υπόλοιπο προσωπικό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι ο συσχετισμός μόνο των μηχανοδηγών με την «δυνατή» ΤΡΑΙΝΟΣΕ!!! Οι
υπόλοιποι εργαζόμενοι είναι απλώς για να υπάρχουν!!!
Έχω
γράψει και στο παρελθόν. Εκτελεί διατεταγμένη υπηρεσία και τώρα, όπως και την
περίοδο 2010 από άλλα μετερίζια τότε. Η εντολή του από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και
τον κολλητό του Σπίρτζη είναι, να διευκολύνει αυτός και η ομάδα του όσο γίνεται
την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ!!! Γι αυτό προσπαθεί θα στρέψει αλλού το
ενδιαφέρον του κόσμου.
Γι
αυτό προβάλλει τόσο και αποκλειστικά τις προσλήψεις. Γι αυτό προβάλλει τόσο και
αποκλειστικά το επίδομα ευθύνης. Αν του το δώσουν θα τα πουλήσει ΟΛΑ. Το μέλλον
το δικό του και των κολλητών του είναι έτσι κι αλλιώς εξασφαλισμένο, όπως ήταν
και το 2010!!!
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου