Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΘΑΥΜΑΣΤΕ ΤΟΥΣ … ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ!!!




Αθήνα 13/1/2016

Μία μόλις ημέρα μετά τη γνωστοποίηση της χορήγησης άδειας λειτουργίας εσωτερικών και διεθνών εμπορευματικών μεταφορών στη GOLD AIR Cargo, ο «γνωστός» διαχειριστής του blog «Το Στέκι της Έλξης», Πρόεδρος της ΠΕΠΕ, μέλος του Δικτύου και του ΣΥΡΙΖΑ που υποστηρίζεται και από το ΜΕΤΑ, δημοσίευσε το ακόλουθο άρθρο:

Τρίτη, 12 Ιανουαρίου 2016

Προχωρούν οι 74 προσλήψεις μηχανοδηγών στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Σύμφωνα με πληροφορίες που έχουμε στο στέκι της έλξης,προχωρά με γρήγορους ρυθμούς το θέμα των 74 προσλήψεων μηχανοδηγών.
Το Υπουργείο Μεταφορών με κατεπείγον αίτημα,ζήτησε απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ το προσοντολόγιο που θα απαιτηθεί για την προκήρυξη των θέσεων.Η διαδικασία ήδη τρέχει και η ΔΙΚΑΜ ετοιμάζει το προσοντολόγιο για τους μηχανοδηγούς.

Η συνέχεια είναι να δοθεί αυτό στην Διεύθυνση Προσωπικού και να περάσει στην συνέχεια στο Υπουργείο Μεταφορών για να μεταβιβαστεί στο Υπουργείο Εσωτερικών που θα πρέπει να προκηρύξει τι θέσεις.
Η διαδικασία δεν είναι εύκολη,αλλά είναι η πρώτη φορά που γίνεται στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Εμείς παρακολουθούμε στενά την όλη κατάσταση και φυσικά είναι για εμάς χαρά που αποδίδει καρπούς η προσπάθεια του Σωματείου μας,μετά απο πολλά χρόνια.
Μέχρι την ολοκλήρωση  των διαδικασιών θα απαιτηθεί χρόνος,αλλά πλέον όλοι παραδέχονται την αναγκαιότητα των προσλήψεων μηχανοδηγών.
Όπως τονίστηκε στις συνελεύσεις του Σωματείου, οι προσλήψεις είναι αυτές που δυσκολεύουν την είσοδο ιδιωτών. Γιατί όσο το προσωπικό μειώνεται,τόσο δίνονται ευκαιρίες σε ιδιώτες να εισέλθουν στην εγχώρια εμπορευματική αγορά,αφού δεν υπάρχει δυνατότητα να καλυφθεί όλο το έργο απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Η δυνατή ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν έχει τίποτα να φοβηθεί, ενώ υπάρχουν και άλλα κομμάτια του παζλ που καθιστούν την θέση της, τουλάχιστο πλεονεκτική έναντι οποιουδήποτε ιδιώτη operator.

Και φυσικά κανείς δεν ξεχνά ότι μετά απο τις έκτακτες Γενικές Συνελεύσεις,τα εξώδικα που στάλθηκαν είχαν 2 αιτήματα.
Προσλήψεις μηχανοδηγών και Υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας.”
To θράσος του ανδρός και της ομάδας του δεν σταματά πουθενά! Από πού το αντλεί; Ποιοι τον καλύπτουν τώρα και στο παρελθόν;

Πριν τις γιορτές οδήγησε τους συναδέλφους του (μετά από συνεννόηση με τον κολλητό του Σπίρτζη!!!) σε απεργίες στα εμπορικά. Ενώ υπάρχει μνημονιακή απαγόρευση για προσλήψεις κοροϊδεύει τον κόσμο ότι μεσούσης της ιδιωτικοποίησης, ο κολλητός του Σπίρτζης θα υπερπηδήσει μνημόνια, ΤΑΙΠΕΔ και αγοραστές και θα προσλάβει μηχανοδηγούς στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ αυξάνοντας το κόστος της!!!

Η μέγιστη προσβολή απέναντι τόσο στους μηχανοδηγούς όσο και απέναντι συνολικά στο υπόλοιπο προσωπικό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι ο συσχετισμός μόνο των  μηχανοδηγών με την «δυνατή» ΤΡΑΙΝΟΣΕ!!! Οι υπόλοιποι εργαζόμενοι είναι απλώς για να υπάρχουν!!!

Έχω γράψει και στο παρελθόν. Εκτελεί διατεταγμένη υπηρεσία και τώρα, όπως και την περίοδο 2010 από άλλα μετερίζια τότε. Η εντολή του από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και τον κολλητό του Σπίρτζη είναι, να διευκολύνει αυτός και η ομάδα του όσο γίνεται την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ!!! Γι αυτό προσπαθεί θα στρέψει αλλού το ενδιαφέρον του κόσμου.

Γι αυτό προβάλλει τόσο και αποκλειστικά τις προσλήψεις. Γι αυτό προβάλλει τόσο και αποκλειστικά το επίδομα ευθύνης. Αν του το δώσουν θα τα πουλήσει ΟΛΑ. Το μέλλον το δικό του και των κολλητών του είναι έτσι κι αλλιώς εξασφαλισμένο, όπως ήταν και το 2010!!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η γιαγιά η Φωτεινή

Η γιαγιά η Φωτεινή απ  τη Μικρά Ασία, στα τελευταία χάθηκε μέσα στη φαντασία. Και πάλι πίσω ήθελε να πάει στην πατρίδα κι όλο μου τραγούδαγε για τόσα που δεν είδα. Κοιμήσου τώρα Φωτεινή εκεί που ήσουν πήγα και όσα δεν τα έζησα στα μάτια σου τα είδα. Αρχόντισσα η Φωτεινή, σαν ήρθε στην Ελλάδα, ολημερίς μου μίλαγε για την Απολλωνιάδα. Κι έλεγα πως ταξίδευα μικρό παιδί στη λίμνη, με καπετάνιο τη γιαγιά και το παππού στη πρύμνη.

Το τραγούδι της «ΕΝΟΤΗΤΑΣ»

Χρόνια στα εργοστάσια πάνω στις μηχανές σίδερα και ιδρώτας η πραμάτεια μας, ηλεκτρολόγοι εφαρμοστές και λεβητοποιοί με τη σειρά μαζί με τα μεράκια μας Τώρα έφεδροι πρώτοι στη γραμμή στην ΕΝΟΤΗΤΑ είν΄ η δύναμη, όλοι μια γροθιά, πίσω αν δεν γυρνά ο εργάτης πάντα θα νικά. Στις αποθήκες στους σταθμούς επάνω στα κλειδιά να φύγει η ταχεία με ασφάλεια, χτες αποχαιρετήσαμε με δάκρυα το Στρατή είπε πως θα γυρίσει στην Αττάλεια. Τώρα έφεδροι πρώτοι στη γραμμή στην ΕΝΟΤΗΤΑ είν΄ η δύναμη, όλοι μια γροθιά, πίσω αν δεν γυρνά ο εργάτης πάντα θα νικά. Πάντα με χιόνια και βροχές το τρένο προχωρά χαράζει το ταξίδι μέσα στ΄ όνειρο, με ελεγκτές, με συνοδούς και μηχανοδηγούς νάχουνε τη ζωή τους πάντα όμηρο. Τώρα έφεδροι πρώτοι στη γραμμή στην ΕΝΟΤΗΤΑ είν΄ η δύναμη, όλοι μια γροθιά, πίσω αν δεν γυρνά ο εργάτης πάντα θα νικά.

Αυτή πλέον δεν είναι κυβέρνηση! Είναι ληστοσυμμορία!!!

Στην προκειμένη περίπτωση, τα παλληκάρια (Τσακαλώτος, Αλεξιάδης και ο αρχιμαφιόζος Σπίρτζης)   του καπετάν Αλέξη, με το ΦΕΚ 801/9.11.2015 διόρισαν το νέο Δ.Σ. της ΓΑΙΑΟΣΕ!!! Ποιόν διόρισαν Πρόεδρο ; Στη ΓΑΙΑΟΣΕ διόρισαν το ναυπηγό κ. Κων. Σταματάκη. Μάλλον την ετοιμάζουν για καθέλκυση! Ποιος είναι ο κ. Σταματάκης; Όπως μας ενημερώνουν οι συνάδελφοι από τα ναυπηγεία του Σκαραμαγκά: O K ων. Σταματάκης είναι συνδικαλιστής της ΠΑΣΚΕ, μέχρι λίγο αντιπρόεδρος του σωματείου ΤΡΙΑΙΝΑ του ναυπηγείου Σκαραμαγκά, στενότατος συνεργάτης του Βενιζέλου στην υπόθεση υποβρύχια και στην πώληση των ναυπηγείων από τους Γερμανούς στον άραβα Σαφά το 2010 (πρακτικά βουλής 21 – 22/9/2010). Στενός συνεργάτης του Προέδρου της ΓΣΕΕ Παναγόπουλου, με μεγάλη ευθύνη στη μεθοδευμένη πτώχευση (μαζί με τη ΓΣΕΕ) της μονάδας τροχαίου υλικού και του εκτοπισμού των εργαζομένων σε αυτήν. Ιδιαίτερα επιθετικός και προκλητικός σε αγωνιστές που πρόσκεινταν ειδικά στο Συνασπισμό και στο ΣΥΡΙΖΑ. Αυτό...