Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΠΑΣΟΚ - ΛΑΟΣ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ!!!


Σχόλια

  1. Σωστά.- στο πασοκ τα μούτρα κονομάνε, έχουν λόγους που βρίσκονται εκεί!
    Στις πλατείες πάλι τα μουτρα της διανόησης το πήραν απόφαση...να γειωθούν και να δούν με τι μοιάζουν τα μούτρα των διπλανών τους!
    Όσοι πάλι παραμένουν στην αριστερά...
    φροντίζουν τα μουτρα τους να είναι κουρασμένα μεν,καθαρά δε. Φέρουν τις περισσότερες φορές το φορτίο της αξιοπρέπειας με την σιωπή τους αλλά και κάποιες άλλες με ύβρεις.


    Το λοιπόν φασιστόσκυλο γλείψε λίγο κοκκαλάκι τώρα που σας πέταξε ο jeffry και το νού σου γιατι κυκλοφορούν και φόλες.

    purplelily

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΕΡΖΟΓΛΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕ ΤΟΙΧΟ ΤΟΙΧΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΣΕ ΠΕΤΥΧΕΙ Ο ΕΛΑΙΟΤΡΙΒΑΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΩ 2 ΑΜΑΞΙΑ,ΤΟ ΜΙΣΟ ΜΟΥ ΣΟΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΤΟΝ ΟΣΕ,ΚΑΝΩ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΥΡΙΛΛΕ,ΦΟΡΑΩ ΕΠΩΝΥΜΑ ΜΠΛΟΥΖΑΚΙΑ,ΠΛΗΡΩΝΩ ΓΡΑΦΕΙΑ ΚΑΙ ΑΦΙΣΣΟΚΟΛΛΗΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ.ΖΗΤΩ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ,ΩΡΑΙΟ ΜΑΝΑΡΑΚΙ ΕΙΝΑΙ.ΤΟ ΧΑΡΑΤΣΙ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΙΝΕΙ ΕΜΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ?ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΓΑΤΑΚΙΑ.ΜΑΝΩΛΗΣ ΑΠΟ ΛΟΣ ΑΝΤΖΕΛΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΕΝΝΟΟΥΣΑ*
    ΜΑΝΩΛΗΣ ΑΠΟ ΛΟΣ ΑΝΤΖΕΛΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. to 1989 me poioys synergasthkate tha mas peite kyrie Panagiwth?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ πάντως δεν πλήρωσα ούτε το χαράτσι στην εφορεία ούτε θα πληρώσω το χαράτσι με τη ΔΕΗ όταν μου έρθει. Τώρα σε ότι αφορά τον Τσίπρα, μπορείτε φυσικά να τον κρίνετε αλλά όχι για τον πατέρα του αλλά για τις δικές του πράξεις. Δεν κάνω φυσικά συγκρίσεις αλλά και ο Μάρξ μεγαλοαστός ήταν. Πρέπει να τον απορρίψουμε γι αυτό;
    Σε ότι αφορά τον ανώνυμο και την αναφορά του στον Ελαιοτριβάρη, δεν κρύφτηκα ποτέ και από κανέναν. Δεν νομίζω να με ψάχνει ο Ελαιοτριβάρης, με βλέπει συνέχεια.
    Φίλε μου αν θέλεις να μιλήσουμε για το 1989, ευχαρίστως αλλά όχι έτσι, εγώ φανερά κι εσύ κρυφά. Δεν κάνει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μανώλη μου Αμερικάνε, τώρα κατάλαβα (είμαι λίγο αργόστροφος) ότι αναφέρεσαι σε μένα. Λοιπόν πρακτοράκο, επειδή ποτέ μου δεν έκρυψα τίποτε, στην οικογένεια μου έχουμε ( η γυναίκα μου) ένα τζιπάκι JIMNY που το χρωστάμε και κατά πάσα πιθανότητα θα μας το πάρουν το Γενάρη όταν θα γίνει το δικαστήριο. Σε ότι αφορά το σόι μου, η μητέρα μου και ο πατέρας μου έχουν πεθάνει, η αδελφή μου μένει μόνιμα στη Σύρο και έχει βγει σε σύνταξη αναπηρίας, ο ένας ανιψιός μου ταξιδεύει και ο άλλος είναι ιδιωτικός υπάλληλος και η γυναίκα μου είναι δασκάλα. Άρα κανένας από το σόι μου δεν δουλεύει στον ΟΣΕ. Αν αναφέρεσαι στον πεθερό μου και στον μπατζανάκη μου, σε διαβεβαιώ ότι δεν τους έβαλα εγώ. Άλλωστε και με τους 2 διαφωνώ πολιτικά αφού ο ένας είναι ΠΑΣΟΚ και ο άλλος ΚΚΕ.
    Εφέτος δεν έκανα διακοπές λόγω αφραγκίας και τα μπλουζάκια που φοράω είναι από αυτά που έβγαλε η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ και τα πουλούσαμε 5 ευρώ για ενίσχυση. Αν ενδιαφέρεσαι έχουν μείνει λίγα.
    Πρακτοράκο, αν έχεις κάποια άλλη ερώτηση για μένα, ευχαρίστως να σου απαντήσω. Έτσι κι αλλιώς μου αρέσει να μιλάω για μένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΑΦΙΣΕΣ ? ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΠΙΑ ΤΕΤΟΙΟ ΜΙΣΟΣ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΑΣ? ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΟΔΗΓΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΠΑΧΑΛΙΣΜΟΥ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπητέ ή αγαπητή serbieta ανακατεύεις πολλά πράγματα. Δεν υπάρχει μίσος για κανέναν. Υπάρχει αντίθεση με ότι αντιδημοκρατικό μας πληγώνει. Και όπως θεωρώ ότι το ΠΑΣΟΚ το 1981 ήταν δημοκρατικό και πατριτωτικό κόμμα, έτσι θεωρώ ότι σήμερα είναι ένα ληστρικό δεξιό κόμμα σε μιά ξενόφερτη κυβέρνηση. Και φυσικά όλα αυτά που λέω δεν έχουν καμία σχέση με τον απλό κόσμο αλλά με τα στελέχη. Σε ότι αφορά τις αφίσες, ξέρω ότι οι αφίσες του ΣΥΡΙΖΑ έρχονται από τα κεντρικά ενώ σε ότι αφορά τα έσοδα και τα έξοδα της ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ σύντομα θα υπάρχει ανάλυση στο δικό της site. Δεν μπορώ να απαντήσω για άλλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΤΙ ΜΙΣΘΟ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΑΓΟΡΑΚΙ ΣΤΟΝ ΟΣΕ,ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΡΓΑΖΕΣΑΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπητέ GOLDEN RIVER δεν ξέρω αν το παρωνύμιο σου σημαίνει χρυσός ποταμός ή μπορεί ελεύθερα να μεταφραστεί ως "κίτρινος"; Οι μικτές ακαθάριστες αποδοχές μου είναι 1.923ευρώ μετά από 27 χρόνια υπηρεσία, μαζί με το επίδομα γάμου (10%) και ανήλικου τέκνου (5%). Από αυτά αφαιρούνται 538,44ευρώ (28%) κρατήσεις για τα ασφαλιστικά ταμεία (σύνταξης, υγείας, επικουρικού κ.α.) και μένουν 1.384ευρώ. Εάν από αυτά αφαιρέσεις 138,60ευρώ που κρατάνε κάθε μήνα για ΦΜΥ+ΟΓΕ τότε μένουν καθαρά 1.254,4ευρώ. Τώρα για το αν εργάζομαι ή όχι δεν μπορώ να σε πείσω, κίτρινο αγοράκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΨΕΥΤΗΣ,ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΤΕΜΠΕΛΗΣ..ΕΓΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΜΠΑΡΕΣ ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΖΕΙΣ,ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΣΤΗΜΕΝΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΑΙΖΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΜΠΛΟΓΚΣ, 11 Η ΩΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ..ΕΓΩ ΦΙΛΕ ΕΙΜΑΙ ΑΝΕΡΓΟΣ,ΕΣΕΝΑ ΠΟΙΟΣ ΣΕ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Θα πρέπει να μου εξηγήσεις, γιατί είμαι ψεύτης; Δουλεύω στο Λογιστήριο του ΟΣΕ και όντως είμαι 8 ώρες μπροστά στον υπολογιστή. Εάν με γνώριζες θα ήξερες ότι αγωνίζομαι όχι για να αυξήσω το δικό μου μισθό αλλά για να θεραπεύσω προβλήματα όπως είναι αυτό της ανεργίας. Αλήθεια, εσύ κάνεις τίποτα γι αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. λοιπον πασοκοσκυλα,καντε πισω...
    κι εσεις ''λος αντζελες'', ''γκολντεν ριβερ'' και λοιπα αμερικανακια,ηρθε το τελος σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΤΑΚΗ
    ΜΗ ΚΑΝΕΙΣ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΜΗ ΚΟΛΩΝΕΙΣ ....ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΦΤΗΝΕΣ ΚΑΙ ΛΙΓΕΣ ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ....ΠΟΥ ΣΧΕΔΟΝ ΣΟΥ ΒΑΖΟΥΝ....ΒΟΥΤΥΡΟ ΣΤΟ ΨΩΜΙ ΣΟΥ ...ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. SUGNWMH POY PAREMBAINW KAI PALI ALLA EPEIDH KSERW OTI STO SYRIZA DEN EISASTE RATSISTES GIATI LETE AMERIKANAKIA TOYS YPOLOIPOYS POY EKFRAZOYN THN GNWMH TOYS?EGW EIMAI APO MANA AGGLIDA KAI PATERA APO KERKYRA.DEN KATALABAINW GIATI MAS APAKSIWNETE ETSI EMAS TOYS POLITES KAI METANASTES.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Έχεις δίκηο serbieta. Ούτε ρατσιστές είμαστε ούτε έχουμε τίποτα με τους μετανάστες. Πιστεύω κι εγώ ότι είμαστε μετανάστες ΟΛΟΙ. Η έκφραση "αμερικανάκια" δεν έχει φυσικά φυλετικό περιεχόμενο αλλά αναφέρεται σε τρόπο ακέψης και αντίδρασης που μπορεί να τον έχει και κάποιος που γεννήθηκε στην Ελλάδα, στην Αγκόλα ή όπου αλλού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το τραγούδι της «ΕΝΟΤΗΤΑΣ»

Χρόνια στα εργοστάσια πάνω στις μηχανές σίδερα και ιδρώτας η πραμάτεια μας, ηλεκτρολόγοι εφαρμοστές και λεβητοποιοί με τη σειρά μαζί με τα μεράκια μας Τώρα έφεδροι πρώτοι στη γραμμή στην ΕΝΟΤΗΤΑ είν΄ η δύναμη, όλοι μια γροθιά, πίσω αν δεν γυρνά ο εργάτης πάντα θα νικά. Στις αποθήκες στους σταθμούς επάνω στα κλειδιά να φύγει η ταχεία με ασφάλεια, χτες αποχαιρετήσαμε με δάκρυα το Στρατή είπε πως θα γυρίσει στην Αττάλεια. Τώρα έφεδροι πρώτοι στη γραμμή στην ΕΝΟΤΗΤΑ είν΄ η δύναμη, όλοι μια γροθιά, πίσω αν δεν γυρνά ο εργάτης πάντα θα νικά. Πάντα με χιόνια και βροχές το τρένο προχωρά χαράζει το ταξίδι μέσα στ΄ όνειρο, με ελεγκτές, με συνοδούς και μηχανοδηγούς νάχουνε τη ζωή τους πάντα όμηρο. Τώρα έφεδροι πρώτοι στη γραμμή στην ΕΝΟΤΗΤΑ είν΄ η δύναμη, όλοι μια γροθιά, πίσω αν δεν γυρνά ο εργάτης πάντα θα νικά.

Active Member - Ο βλάκας με τα χίλια πρόσωπα