Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΜΙΑ ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΜΕΤΑ



12/10/2015

Πρόκειται για μία απάντηση που καθυστέρησε σκόπιμα για δύο λόγους. Ο πρώτος λόγος είναι οι σοβαρές πολιτικές εξελίξεις που μεσολάβησαν από τις 30/6/2015 ημερομηνία κυκλοφορίας του Δελτίου Τύπου του ΜΕΤΑ, μέχρι σήμερα.

Ο δεύτερος λόγος είναι, η φρούδα (όπως αποδείχτηκε) ελπίδα που είχαμε ότι θα μας καλούσε η Γραμματεία του ΜΕΤΑ για να «απολογηθούμε» για την ανακοίνωση που βγάλαμε και χρησιμοποιήσαμε σε αυτήν «αυθαίρετα» το λογότυπο του!!!

Όταν πριν λίγες ημέρες ο Γραμματέας του ΜΕΤΑ συναντήθηκε με άλλη συντρόφισσα από τον ίδιο χώρο, αλλά όχι και μας, καταλάβαμε ότι η περιβόητη συνάντηση που είχαμε ζητήσει από μέλος της Γραμματείας, δε θα γινόταν ποτέ. Ήταν λοιπόν αυτονόητη για μας, η έκδοση αυτής της ανακοίνωσης – απάντησης στο Δελτίο Τύπου με το οποίο ουσιαστικά μας θέτουν εκτός ΜΕΤΑ!!!

Συναδέλφισσες-συνάδελφοι,
            στις 26/6/2015 συμβουλευόμενοι και ένα κείμενο του συντρόφου μας Χρήστου Κόνιαρη (μέλους της Γραμματείας του ΜΕΤΑ) εκδώσαμε προς τους συναδέλφους σιδηροδρομικούς, την παρακάτω ανακοίνωση καταθέτοντας την άποψη μας για την κυβερνητική πρόταση προς τους «θεσμούς».

Επειδή μετά την αποχώρηση μας από το ΔΙΚΤΥΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ (για λόγους που έχουμε εξηγήσει επαρκώς) λειτουργούμε ως ανένταχτοι συνδικαλιστές αλλά παραμένουμε μέλη του ΜΕΤΑ (ως έχουμε δικαίωμα με βάση τις αποφάσεις της Συνδιάσκεψης του) επιλέξαμε ως λογότυπο, το λογότυπο του ΜΕΤΑ (όπως κάνουν όλες οι οργανώσεις που συμμετέχουν στο ΜΕΤΑ) με την υποσημείωση: META/ΑΝΕΝΤΑΧΤΟΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΙ!!! Υπογράψαμε φυσικά την ανακοίνωση μας και με τα ονόματα και με την συνδικαλιστική μας ιδιότητα, για να μην υπάρξει παρεξήγηση!!!

Είναι σε όλους γνωστό ότι, στις περιπτώσεις που κάτω από το λογότυπο κάποιου φορέα, υπάρχει υποσημείωση και πολύ περισσότερο υπογραφές, το κείμενο δεσμεύει αυτόν που το υπογράφει και όχι  τον φορέα ο οποίος δεσμεύεται ΜΟΝΟ με την υπογραφή των εκπροσώπων του!!! Έχουμε χρησιμοποιήσει πολλές φορές στο παρελθόν ως σιδηροδρομικοί, το λογότυπο της ΑΥΤΟΝΟΜΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ, χωρίς να ζητήσουμε άδεια από τη γραμματεία της. Έχουμε χρησιμοποιήσει παλιά, το λογότυπο του ΣΥΡΙΖΑ χωρίς την άδεια του Τσίπρα και τώρα χρησιμοποιούμε το λογότυπο της ΛΑΕ, χωρίς να μας έχει ζητηθεί να αιτούμαστε πρώτα την άδεια του συντρόφου Λαφαζάνη ή κάποιου άλλου. Το πρόβλημα λοιπόν δεν είναι το λογότυπο, είναι δυστυχώς πιο σοβαρό!!!

Μετά την ανακοίνωση μας η οποία βρήκε θετική απήχηση στους συναδέλφους, άσπονδοι φίλοι μας το «πρόλαβαν» στο ΜΕΤΑ κάνοντας παράπονα, όπως παλιότερα έκαναν παράπονα για τη δράση μας σε συντρόφους βουλευτές. Τη δική τους ανυπαρξία και πολιτική ένδεια, την μετουσίωναν σε γκρίνια για τις δικές μας παρεμβάσεις. Η παρέμβαση τους είχε σαν αποτέλεσμα το παρακάτω Δελτίου Τύπου.
Ο συντάκτης του Δελτίου Τύπου αφού μας κατηγορεί για αυθαιρεσία (αυτό το απαντήσαμε παραπάνω) δηλώνει ότι η ανακοίνωση μας, δεν «εκφράζει το ΜΕΤΑ»!!! Αυτό είναι το πιο σοβαρό από όλα, αυτό αποκαλύπτει γιατί διαφώνησαν με την ανακοίνωση μας και αυτό αποδείχνει για μια ακόμη φορά, την πολιτική και συνδικαλιστική διαφορά που έχουμε με το ΔΙΚΤΥΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ και τώρα και με το συντάκτη του Δελτίου Τύπου. Εάν το Δελτίου Τύπου εκφράζει όλο το ΜΕΤΑ, πράγμα για το οποίο αμφιβάλλουμε, τότε το πράγμα είναι σοβαρότερο.

Τέλος, ο συντάκτης του Δ.Τ. με την  τελευταία του παράγραφο: Το ΜΕΤΑ τέλος συμπαρίσταται στον αγώνα των σιδηροδρομικών για ενιαίο δημόσιο σιδηρόδρομο και στις δυνάμεις της παράταξής μας που δίνουν όλες τους τις δυνάμεις μέσα από το Δίκτυο Σιδηροδρομικών., δηλώνει ότι,  στο σιδηρόδρομο το ΜΕΤΑ εκφράζεται με το Δίκτυο Σιδηροδρομικών χωρίς να αναφέρει ότι υπάρχουν και άλλες δυνάμεις εκτός αυτού.

Η παράγραφος αυτή ερμηνεύτηκε από όλους, από το Δίκτυο Σιδηροδρομικών που έσπευσε να την κοινοποιήσει χαρούμενο παντού, από τις άλλες παρατάξεις του χώρου, από τη συντρόφισσα ανένταχτη μέλος του Κεντρικού Συμβουλίου του ΜΕΤΑ αλλά και από τους υπογράφοντες, ως άμεση αποπομπή μας από την συνδικαλιστική παράταξη. Έτσι την εκλαμβάνουμε και έτσι πορευόμαστε περιμένοντας την επόμενη συνεδρίαση του Κεντρικού Συμβουλίου του ΜΕΤΑ όπου ελπίζουμε να ξεκαθαριστεί η υπόθεση. Μέχρι τότε αλλά και μετά από αυτό, δηλώνουμε ότι, όσα αναγράφουμε στην ανακοίνωση μας για την  προοπτική του σ.κ. μας δεσμεύουν πάντα.

Για όσους δε, δεν ξέρουν ή κάνουν πως δεν ξέρουν, να τους πληροφορήσω ότι το ΔΙΚΤΥΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ, αρνήθηκε όχι μία ούτε δύο αλλά τρεις προτάσεις μου σε ότι αφορά τη σχέση του με το ΜΕΤΑ. Η πρώτη ήταν να μετονομαστεί σε ΜΕΤΑ/Σιδηροδρομικών. Η δεύτερη ήταν δίπλα στο λογότυπο του ΔΙΚΤΥΟΥ να αναφέρεται ότι ανήκει στο ΜΕΤΑ και η τρίτη ήταν απλώς να αναφέρεται στο καταστατικό του ότι είναι μέλος του ΜΕΤΑ. Και οι τρεις προτάσεις απορρίφθηκαν από τους σημερινούς συνομιλητές του συντάκτη του Δ.Τ.

Κώστας Μαυρομιχάλης
Μέλος Δ.Σ. Σ.Σ. Λαρισαϊκού

Παναγιώτης Τερζόγλου
Μέλος Διοίκησης ΠΟΣ


Υ.Γ. Ακολουθούν η ανακοίνωση μας και το Δελτίο Τύπου του ΜΕΤΑ.


                                                                              ΜΕΤΑ
ΑΝΕΝΤΑΧΤΟΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΙ
ΑΘΗΝΑ 26/6/2015

ΟΙ ΛΑΟΙ ΔΕΝ ΕΚΒΙΑΖΟΝΤΑΙ - Η ΧΩΡΑ ΔΕΝ ΠΩΛΕΙΤΑΙ
Οι ρυθμίσεις που αναφέρονται στην πρόταση της κυβέρνησης έχουν έντονο το στίγμα του γενικότερου νεοφιλελεύθερου μοντέλου, στο πλαίσιο του οποίου έχει χαραχτεί όλη η πολιτική ιδιωτικοποιήσεων της χώρας μας.
Από την συμφωνία στις 20 Φλεβάρη που έθετε τις βάσεις για αυτές τις υποχωρήσεις, σε αντίθεση με αυτά που ο ελληνικός λαός και οι εργαζόμενοι έθεταν ως προαπαιτούμενα, φτάσαμε διά της διολισθήσεως στο κείμενο των 47 σελίδων και τώρα στις νέες απαράδεκτες προτάσεις της κυβέρνησης, που κατατέθηκαν για «διαπραγμάτευση» με την τρόικα, ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα της.
Αν μάλιστα αυτά συνδυαστούν με τις δηλώσεις των ηγετών χωρών της ΕΕ, όπως της κ. Μέρκελ, που αρνούνται κάθε συζήτηση για τη διαγραφή του χρέους και προσφέρουν «τσάι και συμπάθεια», δείχνουν ότι «έντιμη συμφωνία» με τους εκπροσώπους του νεοφιλελευθερισμού δεν μπορεί να υπάρξει.
Απαιτείται αυτή την ώρα το εργατικό κίνημα να θέσει τις δικές του κόκκινες γραμμές και να κάνει ό,τι είναι δυνατόν για να αποτρέψει την πιθανότητα υπογραφής μιας τέτοιας απαράδεκτης συμφωνίας.
Η ρήξη με τις πολιτικές των μνημονίων και της σκληρής και αντιλαϊκής λιτότητας, που έχουν επιβάλλει στη χώρα η Ευρωπαϊκή Ένωση, η ΕΚΤ και το ΔΝΤ, η στάση πληρωμών προς τους τοκογλύφους - δανειστές είναι πλέον μονόδρομος και πρέπει να αποτελέσουν οδηγό για όλο το ταξικό εργατικό κίνημα.
Τα ζητήματα που όλο το προηγούμενο χρονικό διάστημα έθεσαν οι δυνάμεις του ΜΕΤΑ μέσα στο εργατικό κίνημα και αποτέλεσαν το βασικό κορμό των αγώνων και διεκδικήσεων των εργαζομένων και του λαού είναι η εναλλακτική λύση για τον απεγκλωβισμό από τις πολιτικές των μνημονίων και τον φαύλο κύκλο της λιτότητας.
Η αποτροπή της υπογραφής της νέας συμφωνίας πρέπει να συνδυαστεί με την προβολή ενός εναλλακτικού σχεδίου που θα δίνει λύσεις στα ώριμα αιτήματα των εργαζομένων και θα απεγκλωβίζει τη χώρα από τη μνημονιακή λαίλαπα.
Το εναλλακτικό σχέδιο πρέπει να περιλαμβάνει:
·                                 Την άρνηση αποπληρωμής του χρέους και τη διαγραφή του μεγαλύτερου μέρους του.
·                                 Το πέρασμα των τραπεζών υπό δημόσια ιδιοκτησία και κοινωνικό έλεγχο.
·                                 Την κατάργηση των μνημονίων και των εφαρμοστικών νόμων.
·                                 Την άμεση αντιμετώπιση της μάστιγας της ανεργίας, μέτρα για τη στήριξη των ανέργων σε συνδυασμό με πολιτικές για την παραγωγική ανασυγκρότηση της οικονομίας
·                                 Την επαναφορά των εργατικών, κοινωνικών και ασφαλιστικών δικαιωμάτων των εργαζομένων, που καταργήθηκαν στη μνημονιακή περίοδο.
·                                 Την κατάργηση όλων των αντιλαϊκών φόρων και χαρατσιών που θεσπίστηκαν την προηγούμενη περίοδο (ΕΝΦΙΑ, εισφορά αλληλεγγύης κ.λπ.), άμεση επαναφορά του αφορολόγητου στα 12.000 ευρώ, φορολόγηση του μεγάλου κεφαλαίου και φορολογική ελάφρυνση των λαϊκών στρωμάτων.
·                                 Την άμεση κατάθεση του νομοσχεδίου για βασικό μισθό στα 751€ ΤΩΡΑ, την επαναφορά των ΣΣΕ και του θεσμού των συλλογικών διαπραγματεύσεων συνολικά, την άρση των ανισοτήτων μεταξύ εργαζομένων πάνω και κάτω των εικοσιπέντε ετών, το ξεπάγωμα των μισθολογικών ωριμάνσεων, το φρένο στις απολύσεις, τη θέσπιση ενός νέου, δίκαιου βαθμολογίου -μισθολογίου και συστήματος στελέχωσης του Δημοσίου..
·                                 Την άμεση επαναφορά της Κυριακής Αργίας.
·                                 Την κατάργηση της ενοικιαζόμενης και εκ περιτροπής εργασίας, των εργολαβιών, της ελαστικής, μαύρης και ανασφάλιστης εργασίας, την αποκατάσταση του εργατικού δικαίου και στελέχωση όλων των υπηρεσιών του Δημοσίου και ιδιαίτερα της παιδείας, της υγείας, της πρόνοιας, της τοπικής αυτοδιοίκησης και των ελεγκτικών μηχανισμών με μόνιμο προσωπικό, με βάση τις πραγματικές ανάγκες.
·                                 Το σταμάτημα των ιδιωτικοποιήσεων των επιχειρήσεων σε βασικούς κλάδους στρατηγικής σημασίας για την οικονομία, την λήψη μέτρων για την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας και τη διασφάλιση της γεωπολιτικής της θέσης, την κατάργηση όλων των αποικιοκρατικών συμβάσεων και συμφωνιών και τη σταδιακή επαναφορά στο Δημόσιο της στρατηγικής σημασίας επιχειρήσεων και κλάδων που έχουν ιδιωτικοποιηθεί τα προηγούμενα χρόνια,
Το ταξικό συνδικαλιστικό κίνημα, χωρίς ταλαντεύσεις και καθυστερήσεις, θα πρέπει αυτή την ώρα να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων, να αποτρέψει αρνητικές εξελίξεις που δρομολογούνται σε βάρος των εργαζομένων και του λαού και να συμβάλλει προκειμένου να ανοίξει ένας άλλος δρόμος προς όφελος των εργαζομένων και του λαού μας.
Καλούμε την ΠΟΣ και τα σωματεία του συνδικαλιστικού κινήματος των σιδηροδρομικών να στρατευτούν σε αυτήν την κατεύθυνση.
Κώστας Μαυρομιχάλης, Μέλος Δ.Σ. του Σ.Σ. ΛΑΡΙΣΑΪΚΟΥ                               Παναγιώτης Τερζόγλου, Μέλος της Διοίκησης της ΠΟΣ
* Η ανακοίνωση έχει πάρει στοιχεία από το κείμενο του συντρόφου Κόνιαρη Χρήστου μέλους της Γραμματείας του ΜΕΤΑ


ΜΕΤΑ/ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
30/6/2015

Το ΜΕΤΑ, με αφορμή και την κυκλοφορία ανακοίνωσης με το λογότυπο και την υπογραφή ΜΕΤΑ, στο χώρο των εργαζόμενων στον ΟΣΕ, που έγινε εν αγνοία του και που δεν το εκφράζει, μιας και δεν μπορεί αυθαίρετα κανείς και χωρίς καμιά συνεννόηση, να χρησιμοποιεί το τίτλο και τα λογότυπά του, θέλει να δηλώσει τα εξής:


Οι εργαζόμενοι και το συνδικαλιστικό κίνημα βρίσκονται μπροστά σε κρίσιμες εξελίξεις. Οι προτάσεις που είχε καταθέσει η κυβέρνηση, σε μια προσπάθεια συμβιβαστικής λύσης, βρίσκονταν σε αντίθεση με το πλαίσιο των θέσεων και των διεκδικήσεων του εργατικού και του λαϊκού κινήματος, θα επιβάρυναν τους εργαζόμενους και τους συνταξιούχους με νέα βάρη, θα συνέχιζαν την πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων, θα ανατροφοδοτούσαν την ύφεση στην ελληνική οικονομία και ήταν ασύμβατες με τις προεκλογικές και προγραμματικές της δεσμεύσεις.

Πιο συγκεκριμένα, ο Σιδηρόδρομος βρίσκονταν στην ατζέντα των υπό ιδιωτικοποίηση εταιρειών, την ώρα που στον ΟΣΕ οι εργαζόμενοι βίωσαν, τις πιο σκληρές μνημονιακές πολιτικές που εφάρμοσαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις, με αποτέλεσμα σήμερα να απειλείται η λειτουργία του οργανισμού, με περικοπές δρομολογίων κ.λπ.

Η απόρριψη του τελεσιγράφου και των εκβιασμών των δανειστών απ’ την ελληνική κυβέρνηση και η προκήρυξη δημοψηφίσματος για την απόρριψή τους στις 5 του Ιούλη ανοίγει το δρόμο για την ακύρωση των όποιων σκέψεων για ιδιωτικοποίηση των ελληνικών σιδηροδρόμων.

Ένα δυνατό, μαζικό και ηχηρό ΟΧΙ θα είναι ένα ΟΧΙ στη συνέχιση των μνημονιακών πολιτικών και της λιτότητας, των ιδιωτικοποιήσεων και της περαιτέρω απορρύθμισης των εργασιακών σχέσεων και ένα μεγάλο ΝΑΙ για την υπεράσπιση του δημόσιου χαρακτήρα των οργανισμών και υπηρεσιών και μια νέα αναγεννητική προοδευτική πορεία της χώρας μας.

Το ΜΕΤΑ τέλος συμπαρίσταται στον αγώνα των σιδηροδρομικών για ενιαίο δημόσιο σιδηρόδρομο και στις δυνάμεις της παράταξής μας που δίνουν όλες τους τις δυνάμεις μέσα από το Δίκτυο Σιδηροδρομικών.

Από το Γραφείο Τύπου του ΜΕΤΑ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το τραγούδι της «ΕΝΟΤΗΤΑΣ»

Χρόνια στα εργοστάσια πάνω στις μηχανές σίδερα και ιδρώτας η πραμάτεια μας, ηλεκτρολόγοι εφαρμοστές και λεβητοποιοί με τη σειρά μαζί με τα μεράκια μας Τώρα έφεδροι πρώτοι στη γραμμή στην ΕΝΟΤΗΤΑ είν΄ η δύναμη, όλοι μια γροθιά, πίσω αν δεν γυρνά ο εργάτης πάντα θα νικά. Στις αποθήκες στους σταθμούς επάνω στα κλειδιά να φύγει η ταχεία με ασφάλεια, χτες αποχαιρετήσαμε με δάκρυα το Στρατή είπε πως θα γυρίσει στην Αττάλεια. Τώρα έφεδροι πρώτοι στη γραμμή στην ΕΝΟΤΗΤΑ είν΄ η δύναμη, όλοι μια γροθιά, πίσω αν δεν γυρνά ο εργάτης πάντα θα νικά. Πάντα με χιόνια και βροχές το τρένο προχωρά χαράζει το ταξίδι μέσα στ΄ όνειρο, με ελεγκτές, με συνοδούς και μηχανοδηγούς νάχουνε τη ζωή τους πάντα όμηρο. Τώρα έφεδροι πρώτοι στη γραμμή στην ΕΝΟΤΗΤΑ είν΄ η δύναμη, όλοι μια γροθιά, πίσω αν δεν γυρνά ο εργάτης πάντα θα νικά.

ΠΑΣΟΚ - ΛΑΟΣ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ!!!

Active Member - Ο βλάκας με τα χίλια πρόσωπα