Κύριε Σπίρτζη, λάθος απόφαση !!! Αλλάξτε την !!!




Αθήνα 8/6/2015

Κύριε υπουργέ, διάβασα με απογοήτευση, πρέπει να ομολογήσω, στο aytodioikisi.gr ότι διορίσατε το νέο Δ.Σ. της ΕΥΔΑΠ και τελικά μέσα σε αυτό συμπεριλάβατε και τον κ. Σαράντη.

Αφού ξεκαθαρίσω ότι γνωρίζω απόλυτα το θεσμικό σας δικαίωμα να διορίζετε όποιον θέλετε, πρέπει να ξεκαθαρίσω ότι η απογοήτευση μου δεν αφορά μόνο εσάς προσωπικά, θα έλεγα λιγότερο εσάς, αλλά και την κυβέρνηση γιατί προφανώς δεν είστε ανεξέλεγκτος!!!

Εδώ και πολλές ημέρες όταν και διέρρευσαν τα ονόματα που επρόκειτο να διορίσετε στο Δ.Σ. της ΕΥΔΑΠ, δέχτηκα πολλά τηλεφωνήματα αλλά και δια ζώσης παρεμβάσεις, τόσο στην πόλη όπου διαμένω και δραστηριοποιούμαι πολιτικά ως μέλος του ΣΥΡΙΖΑ, στους Αγίους Αναργύρους – Καματερό όπου είναι Δήμαρχος ο κ. Σαράντης, όσο και στο χώρο (στον ΟΣΕ) όπου εργάζομαι και δραστηριοποιούμαι και πολιτικά και συνδικαλιστικά. Μου τηλεφώνησαν και σύντροφοι μου από την ΕΥΔΑΠ για να με ρωτήσουν για την πολιτική και αυτοδιοικητική συμπεριφορά του κ. Σαράντη και φυσικά τους ενημέρωσα πλήρως.

Τα ερωτήματα αλλά και τα αναθέματα που δέχτηκα ήταν όλα στην ίδια κατεύθυνση. «Τι θέλετε με αυτόν;» «Πως μπορεί η Αριστερά να συνεργάζεται με τα ……… του ΠΑΣΟΚ;» Στο σιδηρόδρομο έβαζαν και άλλα ερωτήματα, όπως: «Εάν στην ΕΥΔΑΠ, βάζουν τέτοιους, φαντάσου τι θα βάλουν σε μας που μας έχουν και για πούλημα!!!» Ήταν πολλά και ποικίλα τα σχόλια, δεν είναι εδώ πρόσφορος χώρος για να τα μεταφέρω. Τα σχόλια φυσικά αφορούσαν και εσάς και τις πραγματικές προθέσεις σας.

Δεν θα ασχοληθώ άλλο με την ΕΥΔΑΠ. Γνωρίζω ότι οι σύντροφοι μου στην ΕΥΔΑΠ έχουν αντιδράσει εγκαίρως. Γνωρίζω επίσης ότι ενημέρωσαν για τις θέσεις τους τόσο εσάς όσο και κάθε υπεύθυνο, τους έχω απόλυτη εμπιστοσύνη για το πώς θα διαχειριστούν από δω και πέρα το τόσο σοβαρό πρόβλημα που δημιουργήσατε με το Δ.Σ. που διορίσατε.

Κύριε Σπίρτζη, πήρατε μια λάθος απόφαση. Αλλάξτε την όσο είναι καιρός και αλλάξτε επίσης προσανατολισμό. Δεν ξέρω πόσα «χαρτάκια» ήρθαν στο γραφείο σας, δεν ξέρω τέτοιες αποφάσεις ποια προεκλογικά γραμμάτια εξοφλούν, δεν ξέρω αν αυτοί οι χειρισμοί έχουν σαν στόχο τη δημιουργία δικού σας μηχανισμού στον ευρύτερο χώρο των ΔΕΚΟ … όποιο πρόσκαιρο στόχο κι αν εξυπηρετούν τέτοιου είδους αποφάσεις, αλλάξτε τις τώρα, γιατί και αυτός (ο στόχος) θα αποτύχει και εσείς θα αποτύχετε και αυτό που μας ενδιαφέρει περισσότερο είναι ότι, θα αποτύχει η πρώτη κυβέρνηση με κορμό την Αριστερά να εκπληρώσει τα μεγάλα όνειρα που έχει στηρίξει πάνω της ο κόσμος της εργασίας που την στήριξε. Και δεν θα αποτύχει απλώς ως κυβέρνηση αλλά και η χώρα θα οδηγηθεί και σε πολιτική και σε κοινωνική εξαθλίωση.

Τι να απαντάω λοιπόν στους πολίτες των Αγίων Αναργύρων – Καματερού, όταν με ρωτούν για το Δήμαρχο τους, που ενώ 9 χρόνια τώρα, εφαρμόζοντας πιστά όλες τις μνημονιακές και νεοφιλελεύθερες εντολές έχει διαλύσει κάθε δημόσια και κοινωνική παροχή,  η κυβέρνηση μου τον διόρισε στο Δ.Σ. της ΕΥΔΑΠ; Να τους λέω ότι τον διορίσαμε για να δώσει στους κατοίκους του λεκανοπεδίου φθηνό, καθαρό νερό στην υπηρεσία του λαού ως δημόσιο αγαθό;

Κύριε Σπίρτζη, όταν έγινε γνωστός ο διορισμός σας στην θέση του Υπουργού Μεταφορών η πρώτη σκέψη πολλών από εμάς ήταν να φύγουμε από το ΣΥΡΙΖΑ. Μας ήρθαν στο νου άσχημες μνήμες και εμπειρίες άλλων κομμάτων. Οι πληροφορίες που είχαμε για σας αλλά και οι ανακοινώσεις που διαβάζαμε από παρατάξεις μηχανικών ήταν αρνητικές για το πρόσωπο σας. Ακόμη δεν έχουμε καταλάβει ποιο «κέντρο» σας πρότεινε για τη θέση και επειδή τίποτα δεν γίνεται χωρίς να υπάρχει κάποιος στόχος, δεν έχουμε «καταλάβει» ακόμη και το στόχο που ήρθατε να υπηρετήσετε.

Μας συγκράτησαν σύντροφοι μας στην κυβέρνηση και στο κόμμα, με τους οποίους μας ενώνουν μακροχρόνιοι και δύσκολοι αγώνες στις πέτρινες εποχές που εσείς ήσασταν σύμβουλος κυβερνήσεων εχθρικών με το σιδηρόδρομο.

Οι δημόσιες δηλώσεις που έχετε κάνει μέχρι τώρα, είναι σαν να είναι υπουργός ο κ Χρυσοχοϊδης!!! Είναι σαν να μην έχει αλλάξει τίποτα ούτε στα στελέχη του Υπουργείου ούτε στην πολιτική του ηγεσία. Από την Οργάνωση του ΣΥΡΙΖΑ μάθαμε ότι σε συνάντηση μαζί τους, διαβεβαιώσατε ότι στόχος της κυβέρνησης είναι ο ενιαίος δημόσιος σιδηρόδρομος (που σημαίνει ενοποίηση ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΕΣΣΤΥ, ΕΡΓΟΣΕ) παρά τις δυσκολίες που υπάρχουν και είναι γνωστές σε όλους. Δηλώσατε μάλιστα ότι ο ΣΥΡΙΖΑ υλοποιεί το πακέτο προτάσεων που έχει καταθέσει η οργάνωση του ΣΥΡΙΖΑ, πακέτο που βρίσκει σύμφωνους σχεδόν όλους τους σιδηροδρομικούς.

Λίγες ημέρες μετά σε συνάντηση που είχατε με το Προεδρείο της ΠΟΣ, όπως μας ενημέρωσε το Προεδρείο, δεν τα είπατε ακριβώς έτσι αλλά αρχίσατε να τα μασάτε!!!

Πριν λίγες ημέρες δόθηκε στη δημοσιότητα μέσω γερμανικού site κείμενο 47 σελίδων, το οποίο φέρεται να είναι πρόταση της κυβέρνησης προς τους δανειστές. Παρά το ότι, ο πρωθυπουργός προχθές στη Βουλή, δεν υιοθέτησε το κείμενο αυτό σαν επίσημη πρόταση αλλά μίλησε για κείμενο καταγραφής των όσων συζητήθηκαν μέχρι τώρα στις ομάδες εργασίας, ας σταθούμε στην ουσία. Ο πίνακας ιδιωτικοποιήσεων στη σελίδα 9, είναι υπαρκτός;  Δεν υποτιμώ τις άλλες ιδιωτικοποιήσεις αλλά θέλω να ξεκινήσω από το σιδηρόδρομο γι αυτό και σας ρωτώ ευθέως ως αρμόδιο υπουργό Μεταφορών:

Είτε στον πυρήνα είτε στις παρυφές της κυβερνητικής πολιτικής, υπάρχει η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, της ΕΕΣΣΤΥ ή οποιουδήποτε κομματιού η σιδηροδρομικής λειτουργίας, με οποιοδήποτε τρόπο;

Μας δουλεύετε κ. Σπίρτζη ή μας δουλεύουν;

Φυσικά το ερώτημα που απευθύνετε κυρίως σε σας ως αρμόδιο υπουργό, δεν αφορά μόνο εσάς. Αφορά όλα τα στελέχη της κυβέρνησης είτε έχουν δεσμευτεί μέχρι τώρα δημόσια για το σιδηρόδρομο είτε όχι. Αφορά όλη την Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ είτε έχουν πάρει μέχρι τώρα δημόσια θέση είτε όχι. Επειδή όλοι είμαστε έμπειροι καταλαβαίνουμε πολύ καλά τι σημασία έχει, οι δημόσιες δεσμεύσεις να συνεχίσουν να επαναλαμβάνονται δημόσια.

Κύριε Σπίρτζη, γνωρίζετε ότι ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΕΣΣΤΥ, ΕΡΓΟΣΕ (η οποία δεν έχει καν Διοίκηση εδώ και μήνες), ΓΑΙΑΟΣΕ βρίσκονται σε τραγική κατάσταση. Γνωρίζω ότι έχετε ενημερωθεί για αρκετά πράγματα τόσο για τα λίγα καλώς όσο και για τα πολλά κακώς κείμενα. Άρα δεν μπορεί να υπάρχει η δικαιολογία του «δεν ήξερα» ή «δεν μου είπαν».

Ο μόνος λόγος που δεν έχουν καταρρεύσει είναι γιατί ο «σιδηροδρομικός» είναι ένα σπάνιο επάγγελμα που δεν διδάσκεται σε κανένα σχολείο και εκτός από τυπικά προσόντα είτε είσαι μηχανοδηγός, προσωπικό αμαξοστοιχιών, σταθμάρχης, κλειδούχος, βιζητόρος, τεχνίτης, ηλεκτρολόγος, ψυκτικός, εργάτης – τεχνίτης γραμμής  είτε μηχανικός και διοικητικό προσωπικό, χρειάζεται να έχεις και σιδηροδρομική εμπειρία και αγάπη. Και οι σιδηροδρομικοί διαθέτουμε περίσσευμα και από τα δύο.

Πεποίθηση μας επίσης είναι ότι ο σιδηρόδρομος για μία πολιτισμένη χώρα είναι χρυσωρυχείο. Ειδικά για μια χώρα με τη γεωστρατηγική θέση της δικής μας πιστεύουμε ότι ο αναπτυγμένος σιδηρόδρομος μπορεί να παίξει σοβαρό ρόλο στην ανάπτυξη της οικονομίας. Γι αυτό πολεμήθηκε τόσα χρόνια γι αυτό οδηγήθηκε στο μαρασμό γι αυτό οδηγείται στην κατάρρευση. Γι αυτό δεν έχουμε άλλο χρόνο.

Εσύ λοιπόν ή θα παίξεις το παιχνίδι των προηγούμενων, φέρνοντας πιο κοντά τους ιδιώτες στο σιδηρόδρομο ή θα κάνεις πράξη τα λόγια σου υλοποιώντας το πρόγραμμα της οργάνωσης του ΣΥΡΙΖΑ. Όλες οι Διοικήσεις, επειδή και μόνο υπηρέτησαν τη διάλυση του σιδηροδρόμου πρέπει να αντικατασταθούν άμεσα και όχι από «μετανοούσες Μαγδαληνές», αλλά από ικανούς προοδευτικούς ανθρώπους που αγαπούν το σιδηρόδρομο και αποδέχονται το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ. Γνωρίζεις και τους μεν και τους δε!!!

Ιδού η Ρόδος λοιπόν κύριε Σπίρτζη!!!
Με τους ιδιώτες ή με τους σιδηροδρομικούς;

Παναγιώτης Τερζόγλου
Μέλος της Διοίκησης της ΠΟΣ
Μέλος του ΣΥΡΙΖΑ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

KAI ΑΛΛΗ «ΛΑΘΟΣ» ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ κ. ΣΠΙΡΤΖΗ!!!

Δεν σε ξεχνάμε, Γιώργο!

ΠΟΛΙΤΙΚΗ Ή ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ;