Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΩΝ




ΣΧΕΔΙΟ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟ Σ.Χ. ΤΟΥ ΥΠ. ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ

ΑΘΗΝΑ 8/4/2015


Με το ν. 3891/2010 μετατάχθηκαν υποχρεωτικά ή εκβιάστηκαν να υπογράψουν αίτηση μετάταξης, 1565 (974 από ΟΣΕ – ΕΕΣΣΤΥ και 591 από ΤΡΑΙΝΟΣΕ) επαγγελματίες σιδηροδρομικοί. Οι εργαζόμενοι αυτοί κατείχαν ειδικότητες σπάνιες (μηχανοδηγοί, σταθμάρχες, τεχνίτες μηχανεργοστασίων, προσωπικό αμαξοστοιχιών κ.α.) ή ήταν κάτοχοι υψηλών τίτλων σπουδών π.χ. οικονομολόγοι πράγμα που καθιστά αδύνατη ή πολύ δύσκολη την αντικατάσταση τους.

Σήμερα, υπηρετούν στον ΟΣΕ – ΕΕΣΣΤΥ 1818 (1373 στον ΟΣΕ και 445 στην ΕΕΣΣΤΥ) έναντι 2.800 προβλεπόμενων οργανικών θέσεων, υπάρχουν δηλαδή 982 κενές οργανικές θέσεις και στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ υπηρετούν 712 έναντι 1131 προβλεπόμενων οργανικών θέσεων, υπάρχουν δηλαδή 419 κενές οργανικές θέσεις.

Οι εγκληματικές πολιτικές στο σιδηρόδρομο που ακολούθησαν οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ – Ν.Δ. με την απόλυτη στήριξη των Διοικήσεων των Οργανισμών  αυτών, τους οδήγησαν στην πλήρη απαξίωση. Όπως αποδείχνουν ειδικά τα πρόσφατα σιδηροδρομικά ατυχήματα αλλά και οι 2 χαμένες ζωές πεζών, ο σιδηρόδρομος βρίσκεται υπό διάλυση.

Μπορεί οι υπηρετούντες Διευθύνοντες Σύμβουλοι στην προσπάθεια τους να διατηρήσουν τις θέσεις τους να χρησιμοποιούν επικοινωνιακά τερτίπια, αλλά η αλήθεια είναι μία και απόλυτη. Αν δεν παρθούν άμεσα μέτρα για την ανασυγκρότηση του σιδηροδρόμου στην κατεύθυνση των όσων έχουν προτείνει οι σιδηροδρομικοί, ο σιδηρόδρομος θα καταρρεύσει. Το πρώτο μέτρο πρέπει να είναι η κάλυψη των τεράστιων κενών οργανικών θέσεων.

Για το λόγο αυτό, προτείνω και μέχρι να δρομολογηθούν προσλήψεις σιδηροδρομικών, να κατατεθεί στο σχέδιο νόμου του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης τροπολογία  που να προβλέπει  την άμεση εθελοντική επιστροφή των μεταταγμένων επαγγελματιών σιδηροδρομικών στις οργανικές θέσεις που υπηρετούσαν πριν την μετάταξη τους.

Στη δύσκολη περίοδο που περνάει η χώρα και ο λαός μας, ο αναπτυγμένος εκσυγιασμένος και εκσυγχρονισμένος σιδηρόδρομος μπορεί να βοηθήσει αποφασιστικά στην παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας.

Παναγιώτης Τερζόγλου
Μέλος της Διοίκησης της ΠΟΣ

Σχόλια

  1. Θέλω να ευχαριστήσω δημόσια τον Παναγιώτη Τερζόγλου για το ενδιαφέρον του να αναδείξει τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε εμείς οι μεταταγμένοι σιδηροδρομικοί του ν. 3891/2010 και την προσπάθεια του για την ενδεχόμενη επιστροφή μας στο σιδηρόδρομο. Παναγιώτη σε ευχαριστούμε και μακάρι να επιστρέψουμε. Καλό Πάσχα!!
    Σάκης Λιαρομμάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το τραγούδι της «ΕΝΟΤΗΤΑΣ»

Χρόνια στα εργοστάσια πάνω στις μηχανές σίδερα και ιδρώτας η πραμάτεια μας, ηλεκτρολόγοι εφαρμοστές και λεβητοποιοί με τη σειρά μαζί με τα μεράκια μας Τώρα έφεδροι πρώτοι στη γραμμή στην ΕΝΟΤΗΤΑ είν΄ η δύναμη, όλοι μια γροθιά, πίσω αν δεν γυρνά ο εργάτης πάντα θα νικά. Στις αποθήκες στους σταθμούς επάνω στα κλειδιά να φύγει η ταχεία με ασφάλεια, χτες αποχαιρετήσαμε με δάκρυα το Στρατή είπε πως θα γυρίσει στην Αττάλεια. Τώρα έφεδροι πρώτοι στη γραμμή στην ΕΝΟΤΗΤΑ είν΄ η δύναμη, όλοι μια γροθιά, πίσω αν δεν γυρνά ο εργάτης πάντα θα νικά. Πάντα με χιόνια και βροχές το τρένο προχωρά χαράζει το ταξίδι μέσα στ΄ όνειρο, με ελεγκτές, με συνοδούς και μηχανοδηγούς νάχουνε τη ζωή τους πάντα όμηρο. Τώρα έφεδροι πρώτοι στη γραμμή στην ΕΝΟΤΗΤΑ είν΄ η δύναμη, όλοι μια γροθιά, πίσω αν δεν γυρνά ο εργάτης πάντα θα νικά.

ΠΑΣΟΚ - ΛΑΟΣ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ!!!

Active Member - Ο βλάκας με τα χίλια πρόσωπα