Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Περί συμβάσεων ο … λόγος!!!




Συμβολή στη συζήτηση για τη ΣΣΕ στον ΟΣΕ

Αθήνα 5/5/2014


Αρκετοί συνάδελφοι είχαμε διαφωνήσει από την αρχή με το χειρισμό της πλειοψηφίας της ΠΟΣ, σχετικά με τη διαπραγμάτευση για τη ΣΣΕ 2013 – 2014.

1.- Εξακολουθώ να θεωρώ ότι, τόσο η κατάρτιση του εξώδικου όσο και όσα επακολούθησαν ήταν διασπαστικά για το προαπαιτούμενο μέτωπο των σιδηροδρομικών και επικίνδυνα για την  πορεία της  ΣΣΕ.
2.- Για μια ακόμη φορά η διαδικασία της ΣΣΕ γίνεται ερήμην των σιδηροδρομικών. Η πληροφόρηση τους συνεχίζει να είναι ελλιπής και επιλεκτική. Πολύ περισσότερο, κανένας αγώνας δε σχεδιάστηκε, κανένα πλαίσιο δράσης δεν υλοποιήθηκε, μα και κανένα πραγματικό διεκδικητικό πλαίσιο αιτημάτων που θα μπορούσαν να ενώσουν και να κινητοποιήσουν τους συναδέλφους δεν συμφωνήθηκε.
3.- Η διαπραγμάτευση για τη ΣΣΕ έγινε και γίνεται χωρίς να λαμβάνει υπόψη τα σοβαρά πολιτικά προβλήματα που υπάρχουν, το θεσμικό πλαίσιο για τις ΣΣΕ όπως έχει ψηφιστεί από την κυβέρνηση Ν.Δ. – ΠΑΣΟΚ και την ένταξη των ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ στο ΤΑΪΠΕΔ.
4.- Η πρόταση που είχα καταθέσει παλιότερα (είχε κατατεθεί και από το Δίκτυο Σιδηροδρομικών) να υπογραφεί ΣΣΕ με μόνο θέμα τις προσλήψεις προσωπικού για την κάλυψη των τεράστιων κενών που υπάρχουν, δεν έγινε αποδεκτή από την πλειοψηφία της ΠΟΣ και έτσι χάθηκε ένα διαπραγματευτικό ατού που θα μπορούσε να φέρει και την κοινωνία με το μέρος μας.
5.- Το σχέδιο ΣΣΕ που υπάρχει πρέπει να απορριφθεί ως αντισιδηροδρομικό και απαράδεκτο. Αφού:
·        Δεν κοντράρει καμία κυρίαρχη πολιτική επιλογή
·        Aποδέχεται (όπως έγινε και με τη ΣΣΕ του 2011) τους αντεργατικούς μνημονιακούς νόμους
·        Διαχωρίζει ξανά τους εργαζόμενους
·        Χρυσώνει το χάπι με «δωροεπιδόματα καλής θέλησης» και με αποπροσανατολισμούς ότι τάχα η ΣΣΕ, θα κατοχυρώσει τις θέσεις εργασίας σε περίπτωση ιδιωτικοποίησης.
6.- Η ΠΟΣ εάν θέλει πραγματικά να στηρίξει τη ΣΣΕ, τόσο ως θεσμό όσο και ως συνδικαλιστικό και εργατικό εργαλείο που θεωρώ ότι είναι, θα πρέπει να καθορίσει μαζί με τους σιδηροδρομικούς και όχι ερήμην τους, τόσο το περιεχόμενο της όσο και το πλαίσιο δράσης της.

Σε αυτό  πρέπει απαραίτητα να συμπεριληφθεί η απόρριψη και ακύρωση του σημερινού αρνητικού θεσμικού πλαισίου για τις εργατικές διεκδικήσεις και τις ΣΣΕ, ακύρωση που θα πραγματοποιηθεί μόνο με την ΑΝΑΤΡΟΠΗ της μνημονιακής και νεοφιλελεύθερης κυβέρνησης Σαμαρά – Βενιζέλου.

Παναγιώτης Τερζόγλου
Μέλος της Διοίκησης της ΠΟΣ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το τραγούδι της «ΕΝΟΤΗΤΑΣ»

Χρόνια στα εργοστάσια πάνω στις μηχανές σίδερα και ιδρώτας η πραμάτεια μας, ηλεκτρολόγοι εφαρμοστές και λεβητοποιοί με τη σειρά μαζί με τα μεράκια μας Τώρα έφεδροι πρώτοι στη γραμμή στην ΕΝΟΤΗΤΑ είν΄ η δύναμη, όλοι μια γροθιά, πίσω αν δεν γυρνά ο εργάτης πάντα θα νικά. Στις αποθήκες στους σταθμούς επάνω στα κλειδιά να φύγει η ταχεία με ασφάλεια, χτες αποχαιρετήσαμε με δάκρυα το Στρατή είπε πως θα γυρίσει στην Αττάλεια. Τώρα έφεδροι πρώτοι στη γραμμή στην ΕΝΟΤΗΤΑ είν΄ η δύναμη, όλοι μια γροθιά, πίσω αν δεν γυρνά ο εργάτης πάντα θα νικά. Πάντα με χιόνια και βροχές το τρένο προχωρά χαράζει το ταξίδι μέσα στ΄ όνειρο, με ελεγκτές, με συνοδούς και μηχανοδηγούς νάχουνε τη ζωή τους πάντα όμηρο. Τώρα έφεδροι πρώτοι στη γραμμή στην ΕΝΟΤΗΤΑ είν΄ η δύναμη, όλοι μια γροθιά, πίσω αν δεν γυρνά ο εργάτης πάντα θα νικά.

ΠΑΣΟΚ - ΛΑΟΣ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ!!!

Active Member - Ο βλάκας με τα χίλια πρόσωπα