Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΣΕ

Η εισήγηση του Διευθύνοντα Συμβούλου του ΟΣΕ κ. Γιαννούση στο 2ο ετήσιο Συνέδριο για την Ελληνική Αγορά Συμπράξεων Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) ξεκαθαρίζει με τον πιό εύγλωττο τρόπο τις προθέσεις του ιδίου (άρα και της κυβέρνησης) σχετικά με την ακίνητη περιουσία του ΟΣΕ. Σύμφωνα λοιπόν με τον κ. Γιαννούση βασικός στρατηγικός άξονας αξιοποίησης είναι:
"Ανάπτυξη των σημαντικών ακινήτων του ΟΣΕ που παρουσιάζουν μεγαλύτερη προοπτική ανάπτυξης (όπως οι βασικοί σιδηροδρομικοί σταθμοί και τα μεγάλα ακίνητα του ΟΣΕ μέσα στις πόλεις) σε συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα ..."
Αυτό εστιάζεται σε 2 κατηγορίες ακινήτων:
1.- "Στα ακίνητα των σιδηροδρομικών σταθμών όπου εξ αιτίας της επιβατικής κίνησης και της πλεονεκτικής θέσεις των σταθμών αναπτύσσονται εμπορικές δραστηριότητες από ιδιώτες" και
2.- "Στα ακίνητα που απελευθερώνονται ή είναι δυνατόν να απελευθερωθούν από τη σιδηροδρομική λειτουργία".
Δύο ακόμη στρατηγικοί άξονες είναι, πάντα κατά τον κ. Γιαννούση:
α. "Η ανάπτυξη εμπορευματικών κέντρων συνδυασμένων μεταφορών σε ακίνητα του ΟΣΕ, σε συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα"
β. "Αξιοποίηση των λοιπών ακινήτων του ΟΣΕ (μεσαίοι και μικροί σταθμοί-ακίνητα εντός σιδηροδρομικού δικτύου) μέσω μισθωτικών συμβάσεων".
Ο κ. Γιαννούσης είναι ειλικρινής. "Η μεθοδολογία αξιοποίησης των ακινήτων βασίζεται στη συνεργασία Δημοσίου και ιδιωτικού τομέα μέσω μακροχρόνιων παραχωρήσεων των ακινήτων του ΟΣΕ σε εταιρείες του ιδιωτικού τομέα, ή σε εταιρικά σχήματα στα οποία θα συμμετέχει και ο ΟΣΕ".
Η ειλικρίνεια του κ. Γιαννούση σπάει κόκκαλα, όταν αναφέρεται στην παραχώρηση (ξεπούλημα στον κ. Μπόμπολα) του εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο, μιάς έκτασης 590 στρεμμάτων με περίπου 240.000 τ.μ. στεγασμένους χώρους, όπου δηλώνει ότι, "ο ιδιώτης αναλαμβάνει τη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, εκμετάλλευση και λειτουργία του εμπορευματικού κέντρου".
Εξακολουθεί ακόμη να έχει κανείς ερωτηματικά για το μέλλον των ακινήτων του ΟΣΕ στα όρια του Δήμου μας, εάν η Δημοτική Αρχή συνεχίσει το ίδιο τροπάρι;

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η γιαγιά η Φωτεινή

Η γιαγιά η Φωτεινή απ  τη Μικρά Ασία, στα τελευταία χάθηκε μέσα στη φαντασία. Και πάλι πίσω ήθελε να πάει στην πατρίδα κι όλο μου τραγούδαγε για τόσα που δεν είδα. Κοιμήσου τώρα Φωτεινή εκεί που ήσουν πήγα και όσα δεν τα έζησα στα μάτια σου τα είδα. Αρχόντισσα η Φωτεινή, σαν ήρθε στην Ελλάδα, ολημερίς μου μίλαγε για την Απολλωνιάδα. Κι έλεγα πως ταξίδευα μικρό παιδί στη λίμνη, με καπετάνιο τη γιαγιά και το παππού στη πρύμνη.

Το τραγούδι της «ΕΝΟΤΗΤΑΣ»

Χρόνια στα εργοστάσια πάνω στις μηχανές σίδερα και ιδρώτας η πραμάτεια μας, ηλεκτρολόγοι εφαρμοστές και λεβητοποιοί με τη σειρά μαζί με τα μεράκια μας Τώρα έφεδροι πρώτοι στη γραμμή στην ΕΝΟΤΗΤΑ είν΄ η δύναμη, όλοι μια γροθιά, πίσω αν δεν γυρνά ο εργάτης πάντα θα νικά. Στις αποθήκες στους σταθμούς επάνω στα κλειδιά να φύγει η ταχεία με ασφάλεια, χτες αποχαιρετήσαμε με δάκρυα το Στρατή είπε πως θα γυρίσει στην Αττάλεια. Τώρα έφεδροι πρώτοι στη γραμμή στην ΕΝΟΤΗΤΑ είν΄ η δύναμη, όλοι μια γροθιά, πίσω αν δεν γυρνά ο εργάτης πάντα θα νικά. Πάντα με χιόνια και βροχές το τρένο προχωρά χαράζει το ταξίδι μέσα στ΄ όνειρο, με ελεγκτές, με συνοδούς και μηχανοδηγούς νάχουνε τη ζωή τους πάντα όμηρο. Τώρα έφεδροι πρώτοι στη γραμμή στην ΕΝΟΤΗΤΑ είν΄ η δύναμη, όλοι μια γροθιά, πίσω αν δεν γυρνά ο εργάτης πάντα θα νικά.

Αυτή πλέον δεν είναι κυβέρνηση! Είναι ληστοσυμμορία!!!

Στην προκειμένη περίπτωση, τα παλληκάρια (Τσακαλώτος, Αλεξιάδης και ο αρχιμαφιόζος Σπίρτζης)   του καπετάν Αλέξη, με το ΦΕΚ 801/9.11.2015 διόρισαν το νέο Δ.Σ. της ΓΑΙΑΟΣΕ!!! Ποιόν διόρισαν Πρόεδρο ; Στη ΓΑΙΑΟΣΕ διόρισαν το ναυπηγό κ. Κων. Σταματάκη. Μάλλον την ετοιμάζουν για καθέλκυση! Ποιος είναι ο κ. Σταματάκης; Όπως μας ενημερώνουν οι συνάδελφοι από τα ναυπηγεία του Σκαραμαγκά: O K ων. Σταματάκης είναι συνδικαλιστής της ΠΑΣΚΕ, μέχρι λίγο αντιπρόεδρος του σωματείου ΤΡΙΑΙΝΑ του ναυπηγείου Σκαραμαγκά, στενότατος συνεργάτης του Βενιζέλου στην υπόθεση υποβρύχια και στην πώληση των ναυπηγείων από τους Γερμανούς στον άραβα Σαφά το 2010 (πρακτικά βουλής 21 – 22/9/2010). Στενός συνεργάτης του Προέδρου της ΓΣΕΕ Παναγόπουλου, με μεγάλη ευθύνη στη μεθοδευμένη πτώχευση (μαζί με τη ΓΣΕΕ) της μονάδας τροχαίου υλικού και του εκτοπισμού των εργαζομένων σε αυτήν. Ιδιαίτερα επιθετικός και προκλητικός σε αγωνιστές που πρόσκεινταν ειδικά στο Συνασπισμό και στο ΣΥΡΙΖΑ. Αυτό...