Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Ποιος θα συντηρεί τα τρένα στην Ελλάδα;» Οέο;




Αθήνα 10/2/2017
Αυτό το βαρυσήμαντο ερώτημα «πέταξε στον αέρα» μέσω της εφημερίδας (παλιά της ΑΚΟΑ και τώρα του ΣΥΡΙΖΑ) ΕΠΟΧΗ, ο εντολοδόχος Πρόεδρος της ΕΕΣΣΤΥ και διορισμένο μέλος στο Δ.Σ. της ΕΡΓΟΣΕ, πρώην συνδικαλιστής του ΣΥΡΙΖΑ και του ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ και διώκτης της ψήφου των μαθητών – τεχνιτών του ΟΣΕ, κ. Γιάννης Αντωνιάδης.
Πολλοί που με ενημέρωσαν για το άρθρο, έθεσαν και το εύλογο ερώτημα: Ποιους ρωτάει; Τι θέλει να πει ο ποιητής, που λένε. Θα είχα κι εγώ το ίδιο ερώτημα, αν δεν ήξερα εδώ και καιρό την απάντηση.
Αν ήταν ένα απλό ερώτημα – προβληματισμού, θα μπορούσαμε να απαντήσουμε με ερώτηση. Γιατί δεν ρωτάει τον Τσίπρα, το Σπίρτζη ή έστω τους «53» του ΣΥΡΙΖΑ; Αλλά ούτε το ερώτημα ούτε όλο το άρθρο (όποιος θέλει να το διαβάσει, ας κοιτάξει στο blog της εφημερίδας ή στο αυριανικό προβοκατόρικο blog του ΣΥΡΙΖΑ/ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ) είναι αθώο. Είναι κι αυτό ενταγμένο στην επικοινωνιακή λαίλαπα που ενορχηστρώνουν τα υπόγεια της Κουμουνδούρου για να θολώνουν τα νερά.
Από τη μία, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ ολοκληρώνει το άθλιο, αντιοικονομικό, αντικοινωνικό, αντεθνικό (για τους πατριώτες) έγκλημα του ξεπουλήματος του σιδηροδρόμου όπως σχεδιάστηκε από Ε.Ε., ΠΑΣΟΚ και Ν.Δ. και από την άλλη, οι διάφοροι (όπως ο εν λόγω) πρόθυμοι, αμειβόμενοι η μη, αναλαμβάνουν να λειάνουν αυτήν την σκληρή αντισιδηροδρομική πολιτική, πετώντας τάχα αθώα «ερωτήματα» στον αέρα.
Όχι δεν ντρέπονται. Η ξεφτίλα τους μεγαλώνει γιατί ΕΧΟΥΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ. Γιατί γνωρίζουν ότι οι υπόδουλες κυβερνήσεις δεν έχουν κόκκινες γραμμές. Γιατί γνωρίζουν ότι, οι «νέοι ιδιοκτήτες» με βάση την ευρωπαϊκή νομοθεσία (την οποία αποδέχονται και οι ίδιοι ως ευρωλάγνοι) θα κάνουν ότι θέλουν, τόσο με το τροχαίο υλικό τους όσο και με το προσωπικό.
Στα πλαίσια της ίδιας επικοινωνιακής επίθεσης, ήταν ενταγμένη και η χθεσινή επίσκεψη του διοδιοφόρου υπουργού κ. Σπίρτζη στο Σταθμό Λαρίσης για να εγκαινιάσει το «νέο ηλεκτρικό» τρένο πριν παραδοθεί ολοκληρωτικά στους Ιταλούς. Ορισμένοι βέβαια (ΔΙΚΤΥΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ) ήξεραν νωρίτερα γι αυτήν την επίσκεψη και ετοιμάστηκαν κατάλληλα. Τι ετοιμασία έκαναν;
 Όχι, δεν κινητοποίησαν τους σιδηροδρομικούς για να διαμαρτυρηθούν για την αντισιδηροδρομική πολιτική! Αυτές τις κινητοποιήσεις τις έκαναν παλιότερα, «τραμπούκοι» συνδικαλιστές! Σήμερα στο ΔΙΚΤΥΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ και στο ΣΥΡΙΖΑ υπάρχουν «καθωσπρέπει» συνδικαλιστές και υπεύθυνα μέλη, που δηλώνουν την παρουσία τους κόσμια, χωρίς να δυσαρεστηθεί ο κ. υπουργός!
Ετοίμασαν λοιπόν ένα πανό και στάθηκαν από πίσω για φωτογραφίες. Τι έλεγε το πανό;
Έχω πει εδώ και καιρό ότι το ΔΙΚΤΥΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ εκτός από εργοδοτική κυβερνητική παράταξη, έχει ενταχθεί και στον προσωπικό μηχανισμό του διοδιοφόρου υπουργού, ο οποίος έχει «κλάψει» κατ΄επανάληψη για την πολιτική που όμως, είναι «υποχρεωμένος» να υλοποιεί. Αυτός είναι υπέρ του δημόσιου σιδηρόδρομου αλλά το κακό ΤΑΙΠΕΔ με τον κακό Πιτσιόρλα, τον ξεπουλάνε…
Έφτιαξαν λοιπόν ένα πανό με σύνθημα: ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΧΩΡΙΣ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. ΔΙΚΤΥΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ!!!
Δεν ξέρω αν ο υπουργός μπόρεσε να διαβάσει το πανό από μακριά ή αν ήταν πάλι βουρκωμένος. Θα πρέπει όμως να συγκινήθηκε από τη συμπαράσταση των συντρόφων του.
Στην επίσκεψη έλαμψε δια της απουσίας του και το οργανωμένο κίνημα των σιδηροδρομικών. Ίσως να ήταν χαμηλά στην αξιολόγηση τους. Το βέβαιο είναι ότι, η ΟΜΕΡΤΑ των τριών (ΠΑΣΚ, ΔΑΚΕ, ΔΙΚΤΥΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ) εργοδοτικών κυβερνητικών παρατάξεων συνεχίζεται και θα συνεχίζεται για όσο υπάρχουν σιδηροδρομικοί που τους το επιτρέπουν.

Παναγιώτης Τερζόγλου
Εκπρόσωπος της ΡΙΚΣΙ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η γιαγιά η Φωτεινή

Η γιαγιά η Φωτεινή απ  τη Μικρά Ασία, στα τελευταία χάθηκε μέσα στη φαντασία. Και πάλι πίσω ήθελε να πάει στην πατρίδα κι όλο μου τραγούδαγε για τόσα που δεν είδα. Κοιμήσου τώρα Φωτεινή εκεί που ήσουν πήγα και όσα δεν τα έζησα στα μάτια σου τα είδα. Αρχόντισσα η Φωτεινή, σαν ήρθε στην Ελλάδα, ολημερίς μου μίλαγε για την Απολλωνιάδα. Κι έλεγα πως ταξίδευα μικρό παιδί στη λίμνη, με καπετάνιο τη γιαγιά και το παππού στη πρύμνη.

Το τραγούδι της «ΕΝΟΤΗΤΑΣ»

Χρόνια στα εργοστάσια πάνω στις μηχανές σίδερα και ιδρώτας η πραμάτεια μας, ηλεκτρολόγοι εφαρμοστές και λεβητοποιοί με τη σειρά μαζί με τα μεράκια μας Τώρα έφεδροι πρώτοι στη γραμμή στην ΕΝΟΤΗΤΑ είν΄ η δύναμη, όλοι μια γροθιά, πίσω αν δεν γυρνά ο εργάτης πάντα θα νικά. Στις αποθήκες στους σταθμούς επάνω στα κλειδιά να φύγει η ταχεία με ασφάλεια, χτες αποχαιρετήσαμε με δάκρυα το Στρατή είπε πως θα γυρίσει στην Αττάλεια. Τώρα έφεδροι πρώτοι στη γραμμή στην ΕΝΟΤΗΤΑ είν΄ η δύναμη, όλοι μια γροθιά, πίσω αν δεν γυρνά ο εργάτης πάντα θα νικά. Πάντα με χιόνια και βροχές το τρένο προχωρά χαράζει το ταξίδι μέσα στ΄ όνειρο, με ελεγκτές, με συνοδούς και μηχανοδηγούς νάχουνε τη ζωή τους πάντα όμηρο. Τώρα έφεδροι πρώτοι στη γραμμή στην ΕΝΟΤΗΤΑ είν΄ η δύναμη, όλοι μια γροθιά, πίσω αν δεν γυρνά ο εργάτης πάντα θα νικά.

Αυτή πλέον δεν είναι κυβέρνηση! Είναι ληστοσυμμορία!!!

Στην προκειμένη περίπτωση, τα παλληκάρια (Τσακαλώτος, Αλεξιάδης και ο αρχιμαφιόζος Σπίρτζης)   του καπετάν Αλέξη, με το ΦΕΚ 801/9.11.2015 διόρισαν το νέο Δ.Σ. της ΓΑΙΑΟΣΕ!!! Ποιόν διόρισαν Πρόεδρο ; Στη ΓΑΙΑΟΣΕ διόρισαν το ναυπηγό κ. Κων. Σταματάκη. Μάλλον την ετοιμάζουν για καθέλκυση! Ποιος είναι ο κ. Σταματάκης; Όπως μας ενημερώνουν οι συνάδελφοι από τα ναυπηγεία του Σκαραμαγκά: O K ων. Σταματάκης είναι συνδικαλιστής της ΠΑΣΚΕ, μέχρι λίγο αντιπρόεδρος του σωματείου ΤΡΙΑΙΝΑ του ναυπηγείου Σκαραμαγκά, στενότατος συνεργάτης του Βενιζέλου στην υπόθεση υποβρύχια και στην πώληση των ναυπηγείων από τους Γερμανούς στον άραβα Σαφά το 2010 (πρακτικά βουλής 21 – 22/9/2010). Στενός συνεργάτης του Προέδρου της ΓΣΕΕ Παναγόπουλου, με μεγάλη ευθύνη στη μεθοδευμένη πτώχευση (μαζί με τη ΓΣΕΕ) της μονάδας τροχαίου υλικού και του εκτοπισμού των εργαζομένων σε αυτήν. Ιδιαίτερα επιθετικός και προκλητικός σε αγωνιστές που πρόσκεινταν ειδικά στο Συνασπισμό και στο ΣΥΡΙΖΑ. Αυτό...