Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΦΑΓΟΠΟΤΙ ΣΤΟΝ ΟΣΕ ... ΑΡΧΙΖΕΙ;;;

Αφού υπέγραψαν το μνημόνιο και ενημέρωσαν και το συνεργάτη τους, κάπτεν της COSCO, το PASOK-estate έπιασε δουλειά:
1.- Σε ιδιόκτητη έκταση του στο Θριάσιο Πεδίο, ο ΟΣΕ κατασκεύασε εγκαταστάσεις για την εξυπηρέτηση αναγκών φύλαξης και συντήρησης των λεωφορείων του. Ως γνωστόν, ο ΟΣΕ διατηρεί ακόμη λεωφορειακές γραμμές εξωτερικού, ενώ μέχρι το 1991 διατηρούσε και κερδοφόρες λεωφορειακές εσωτερικού που κατάργησε η κυβέρνηση Μητσοτάκη. Το έργο (έκτασης 29 στρ. με 9 κτήρια 5.750 τ.μ.) που κόστισε 4,8 εκατ. ευρώ και χρηματοδοτήθηκε κατά 50% από κοινοτικούς πόρους, παραδόθηκε στις 23/11/2009.
Το παράδοξο είναι τούτο. Αντί να αρχίσει ο ΟΣΕ να το χρησιμοποιεί, άρχισαν "προφορικές" συζητήσεις μεταξύ ΓΑΙΑΟΣΕ, ΟΣΕ και ΕΘΕΛ για σύναψη μίσθωσης. Οι συζητήσεις προχώρησαν γρήγορα και επήλθε συμφωνία στις 16/4/2010 με ενοίκιο 460.000 ευρώ το χρόνο, αν και όπως παραδέχεται και η ΕΘΕΛ, εάν προχωρούσε η ΓΑΙΑΟΣΕ σε ανοικτό διαγωνισμό,δεν θα έπαιρνε παραπάνω από 200.000 ευρώ.
A, στις 18/5/2010 το έφεραν και στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΓΑΙΑΟΣΕ ...
2.- Στην ίδια συνεδρίαση υπήρξε και εισήγηση για την "Ανάπτυξη Εμπορευματικού Κέντρου Συνδυασμένων Μεταφορών στο Θριάσιο Πεδίο". Σε αυτήν την εισήγηση αναφέρονται τα εξής ενδιαφέροντα.
          α. Ενώ μέχρι σήμερα γνωρίζαμε ότι όλη η έκταση (2.200 στρ.) στο Θριάσιο είναι ιδιοκτησίας του ΟΣΕ, η εισήγηση αναφέρει ότι η έκταση των 588 στρεμμάτων είναι ιδιοκτησίας της ΓΑΙΑΟΣΕ. Αλήθεια, από πότε; Με ποιανού απόφαση;
         β. Στην έκταση αυτή πρέπει οπωσδήποτε να γίνει Εμπορευματικό Κέντρο Ιδιωτών, γιατί αλλιώς, θα πρέπει να επιστρέψουμε στην Ε.Ε. 90 εκατ. ευρώ από τα συνολικά 200 εκατ. ευρώ που δαπανήθηκαν από τον ΟΣΕ. Αλήθεια, αυτές τις συμφωνίες, ποιο μπουμπούκι, τις έκανε;
        γ. Σύμφωνα με την εισήγηση υποβάλλονται τα τεύχη διαγωνισμού (Προκήρυξη και Σχέδιο Παραχώρησης) και ζητείται από το Δ.Σ. η έγκριση τους, αλλά ... τα τεύχη δεν δόθηκαν ποτέ στα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου!!!
Ζήτω η πράσινη διαφάνεια.
3.- Στην ίδια συνεδρίαση κατατέθηκε απόσπασμα του μνημονίου Διαρθρωτικών Μεταρρυθμίσεων (κεφ. Σιδηρόδρομοι, συν. 1) το οποίο προβλέπει επί λέξη: "Διασφάλιση της συμμόρφωσης με τις οδηγίες της ΕΕ, και προσδιορισμός ενός χρονοδιαγράμματος για την αναδιάρθρωση της εταιρείας χαρτοφυλακίου, συμπεριλαμβανομένης της πώλησης ακίνητης περιουσίας / γης και άλλων περιουσιακών στοιχείων".
Όλα στο σφυρί, λοιπόν;;;;
4.- Στην ίδια συνεδρίαση ζητείται η εκ νέου έγκριση υπέρβασης του ορίου 5% των αποσπάσεων και η παράταση απόσπασης υπαλλήλων της ΓΑΙΑΟΣΕ. Έτσι μάθαμε κι εμείς, ότι από τους 22 υπαλλήλους της ΓΑΙΑΟΣΕ υπάρχουν 4 αποσπασμένοι σε διάφορες δημόσιες υπηρεσίες και μάλιστα μία υπάλληλος, δια μέσου του Υπουργείου Εσωτερικών, είναι αποσπασμένη στο γραφείο συνεπώνυμου βουλευτή του ΠΑΣΟΚ.
Όταν ο κ. Ρέππας μιλάει για πλεονάζον προσωπικό στον ΟΣΕ, μάλλον σε αυτούς θα αναφέρεται.

Το λόγο τώρα έχουν οι σιδηροδρομικοί. Αυτοί έστρωσαν το τραπέζι, εμείς θα τους παίξουμε τη μουσική.

ΑΘΗΝΑ 26/5/2010

ΤΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ
ΤΗΣ ΣΕΚ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το τραγούδι της «ΕΝΟΤΗΤΑΣ»

Χρόνια στα εργοστάσια πάνω στις μηχανές σίδερα και ιδρώτας η πραμάτεια μας, ηλεκτρολόγοι εφαρμοστές και λεβητοποιοί με τη σειρά μαζί με τα μεράκια μας Τώρα έφεδροι πρώτοι στη γραμμή στην ΕΝΟΤΗΤΑ είν΄ η δύναμη, όλοι μια γροθιά, πίσω αν δεν γυρνά ο εργάτης πάντα θα νικά. Στις αποθήκες στους σταθμούς επάνω στα κλειδιά να φύγει η ταχεία με ασφάλεια, χτες αποχαιρετήσαμε με δάκρυα το Στρατή είπε πως θα γυρίσει στην Αττάλεια. Τώρα έφεδροι πρώτοι στη γραμμή στην ΕΝΟΤΗΤΑ είν΄ η δύναμη, όλοι μια γροθιά, πίσω αν δεν γυρνά ο εργάτης πάντα θα νικά. Πάντα με χιόνια και βροχές το τρένο προχωρά χαράζει το ταξίδι μέσα στ΄ όνειρο, με ελεγκτές, με συνοδούς και μηχανοδηγούς νάχουνε τη ζωή τους πάντα όμηρο. Τώρα έφεδροι πρώτοι στη γραμμή στην ΕΝΟΤΗΤΑ είν΄ η δύναμη, όλοι μια γροθιά, πίσω αν δεν γυρνά ο εργάτης πάντα θα νικά.

ΠΑΣΟΚ - ΛΑΟΣ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ!!!

Active Member - Ο βλάκας με τα χίλια πρόσωπα