Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΡΩΣΤΟΥΣΑΝΕ ΜΑΣ ΠΗΡΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΒΟΔΙ!!!





Με κατηγορούν συνέχεια οι συνάδελφοι του Δικτύου Σιδηροδρομικών ότι έχω εμπάθεια με το Δίκτυο. Για να είμαι ακριβής, με κατηγορεί το «στέκι της έλξης» και θα μου πείτε γιατί ασχολείσαι!!! Θα ασχοληθώ και με αυτό γιατί έχω την άποψη πως, ότι αφήνεις όσο ασήμαντο και αν είναι μπορεί να δημιουργήσει λάθος αντίληψη έστω και σε έναν άνθρωπο και αυτό δεν το θέλω.

1.- Έχω πει και άλλη φορά ότι είμαι υπερήφανος για ότι έχω κάνει μέχρι τώρα. Φυσικά έχω κάνει λάθη αλλά δεν νομίζω ότι ήταν λάθος επιλογή όποιος πολιτικός ή συνδικαλιστικός φορέας πέρασα. Ο τελευταίος ήταν το Δίκτυο Σιδηροδρομικών το οποίο συνίδρυσα μαζί με άλλους. Μάλιστα εγώ το βάφτισα κιόλας.

Μέσα στο Δίκτυο Σιδηροδρομικών σήμερα, δραστηριοποιούνται συνάδελφοι τους οποίους υπεραγαπώ. Υπάρχουν συνάδελφοι με τους οποίους διαφωνώ πολιτικά και ιδεολογικά αλλά συνεχίζουν να είναι πολύ ψηλά στη συνείδηση μου, εξ αιτίας της δράσης τους και των όσων έχουμε περάσει μαζί. Υπάρχουν συνάδελφοι με τους οποίους ταυτίζομαι απόλυτα πολιτικά. Υπάρχουν φυσικά και συνάδελφοι που πολιτικά και συνδικαλιστικά θεωρώ ότι αποτελούν ντροπή για το σ.κ. του χώρου μας.

Επιχειρούν να ταυτίσουν ένα πρόσωπο ή την κριτική που ασκείται σε ένα πρόσωπο ή τις θέσεις που εκφράζει, συνολικά με την παράταξη. Η ταύτιση του ενός με το όλον και του όλου με τον έναν είναι καταδικαστέα, φασιστική και εφαρμόστηκε πρώτα από τον Γκαίμπελς.

Εάν έχουν την αντίληψη ότι δεν πρέπει να ασκείται κριτική στα ηγετικά στελέχη του  Δικτύου για τις θέσεις που εκφράζουν, εγώ δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω αν είναι προσωπικές τους ή είναι θέσεις του Δικτύου, ας το δηλώσουν δημόσια.

2.-  Με κατηγορούν (η ηγετική ομάδα του Δικτύου) για υπόγεια συνεργασία με την ΠΑΣΚ!!! Εμένα !!! Για συνεργασία με την ΠΑΣΚ!!! Εμένα!!!

¨Όταν το 2007 και μετά ήμουν στο Προεδρείο της ΠΟΣ και Πρόεδρος ήταν ο συνάδελφος Κιουτσούκης, η τότε ΠΑΣΚ (του συναδέλφου Βασιλόπουλου, καλή του ώρα όπου είναι) με κατηγορούσε ότι συνεργαζόμουν με τη ΔΑΚΕ!!! Σήμερα, τα παιδιά που μαθήτευσαν δίπλα στον Αντρέα, με κατηγορούν ότι συνεργάζομαι υπόγεια  με την ΠΑΣΚ στην οποία ήταν μέλη μέχρι το 2012 και θα ήταν ακόμη αν ο ΣΥΡΙΖΑ δεν σημείωνε αυτήν την άνοδο.

Εκείνοι που 8 στις 10 φορές συμφωνούν με τον Πρόεδρο της ΠΟΣ και όταν δεν τους κάνει όλα τα χατίρια, παίρνουν τη θεία Πέρκα και αφού της κλαίγονται, τελικά γίνεται το χατίρι τους!!!

Οι πρώην κακομαθημένοι Πασόκοι που ντύθηκαν ΣΥΡΙΖΑ και τώρα ψηφίζουν μαζί με την ΠΑΣΚ και τη ΔΑΚΕ, όλες τις αποφάσεις που μπορεί να θίξουν την κυβέρνηση και τα κόμματα τους, όπως το ψήφισμα που πρότεινα. Στην τελευταία συνεδρίαση, πρότεινα να βγάλουμε ψήφισμα που να καταγγέλλει για την ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ, την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ και τα κόμματα που συμφωνούν με την πολιτική αυτή όπως εκφράστηκε από την υπερψήφιση του μνημονίου το καλοκαίρι.

Την πρόταση μου ψήφισε μόνο το ΠΑΜΕ, ενώ ΠΑΣΚ, ΔΑΚΕ και ΔΙΚΤΥΟ συμφώνησαν να καταγγείλουν γενικά τις πολιτικές κατά των ιδιωτικοποιήσεων του ΟΛΠ κ.α.

Αν δεν ήταν τραγικές οι στιγμές που περνάμε θα τους έκανα ανέκδοτο. Αλλά δεν έχουμε τέτοια πολυτέλεια. Καλό είναι να ξυπνήσουν όχι αυτοί. Αυτοί εκτελούν διατεταγμένη υπηρεσία. Να αφυπνιστούν όσοι συνάδελφοι έχουν ακόμη αυταπάτες ότι εκεί είναι μια παρέα φίλων που παλεύουν για να αλλάξουν τα πράγματα!!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το τραγούδι της «ΕΝΟΤΗΤΑΣ»

Χρόνια στα εργοστάσια πάνω στις μηχανές σίδερα και ιδρώτας η πραμάτεια μας, ηλεκτρολόγοι εφαρμοστές και λεβητοποιοί με τη σειρά μαζί με τα μεράκια μας Τώρα έφεδροι πρώτοι στη γραμμή στην ΕΝΟΤΗΤΑ είν΄ η δύναμη, όλοι μια γροθιά, πίσω αν δεν γυρνά ο εργάτης πάντα θα νικά. Στις αποθήκες στους σταθμούς επάνω στα κλειδιά να φύγει η ταχεία με ασφάλεια, χτες αποχαιρετήσαμε με δάκρυα το Στρατή είπε πως θα γυρίσει στην Αττάλεια. Τώρα έφεδροι πρώτοι στη γραμμή στην ΕΝΟΤΗΤΑ είν΄ η δύναμη, όλοι μια γροθιά, πίσω αν δεν γυρνά ο εργάτης πάντα θα νικά. Πάντα με χιόνια και βροχές το τρένο προχωρά χαράζει το ταξίδι μέσα στ΄ όνειρο, με ελεγκτές, με συνοδούς και μηχανοδηγούς νάχουνε τη ζωή τους πάντα όμηρο. Τώρα έφεδροι πρώτοι στη γραμμή στην ΕΝΟΤΗΤΑ είν΄ η δύναμη, όλοι μια γροθιά, πίσω αν δεν γυρνά ο εργάτης πάντα θα νικά.

ΠΑΣΟΚ - ΛΑΟΣ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ!!!

Active Member - Ο βλάκας με τα χίλια πρόσωπα