Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Για το Νικόλα!!! (Ξέρει αυτός!)



Όταν μου ήρθε η ιδέα να γράψω αυτό το σημείωμα για τη γιορτή του, αισθάνθηκα λίγο σαν μαθητής που γράφει έκθεση. Μεταξύ μας, ένα παλιμπαιδισμό τον έχω ώρες ώρες!
Σαν να ήταν η κυρία Αργυράκη που μου έβαλε έκθεση με θέμα: Περιέγραψε μου το φίλο σου!!!
Έγραψα λοιπόν σε ένα πρόχειρο χαρτί όλα τα προτερήματα του Νίκου που μου έρχονταν στο νου. Επειδή ήθελα να βρω τη σωστή διατύπωσε σε ορισμένα, άνοιξα το λεξικό του Μπαμπινιώτη και τότε … την πάτησα! Ανακάλυψα πλήθος λέξεων που περιέγραφαν το Νίκο και έπρεπε να συμπεριληφθούν στο σημείωμα μου. Βλέπετε, ο Νίκος δεν είναι απλώς ένας άνθρωπος περιβόλι, είναι ένας άνθρωπος – δάσος που είναι δύσκολο να κλειστεί σε  ένα σημείωμα.
Έκλεισα λοιπόν τον Μπαμπινιώτη, ζούπηξα το μυαλό μου και σας παραθέτω μερικά από τα χαρακτηριστικά του ανθρώπου που τα τελευταία χρόνια με τιμά με τη φιλία του.
Αβρός, αγαθοεργός, πολύ της αγγαρείας.
Αγνός δηλαδή ψυχικά και ηθικά καθαρός,, ανιδιοτελής και ειλικρινής.
Ακέραιος, Αληθινός, Αξιοπρεπής.
Συμπαραστάτης. Απάγκειο!!!
Πιστός, με την έννοια του αφοσιωμένου σε κάτι ή κάποιους και του ακλόνητου και σταθερού σε απόψεις και θέσεις.
Φίλιος, φιλικός, φιλόξενος.
Αφιλοκερδής.
Εμείς στα βόρεια έχουμε σε μεγάλη υπόληψη τους «κιμπάρηδες», δηλαδή τους γενναιόδωρους, υπερήφανους και ειλικρινείς ανθρώπους.
Δημοκρατικός και Αριστερός με όλη την πραγματική σημασία των λέξεων.
Σε όλο το ψάξιμο, με κυνηγούσε μία λέξη που μου κόλλησε και δεν ξέρω πότε θα μου φύγει. Η λέξη: Ακροτελεύτιος!!!
Χρόνια σου πολλά Νικόλα!!!

Για τα ελαττώματα σου θα πούμε στα γενέθλια. Άλλωστε ένα από τα ελαττώματα είναι ότι ορισμένα από τα παραπάνω τα έχεις σε μεγαλύτερη δόση από όση θα έπρεπε.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το τραγούδι της «ΕΝΟΤΗΤΑΣ»

Χρόνια στα εργοστάσια πάνω στις μηχανές σίδερα και ιδρώτας η πραμάτεια μας, ηλεκτρολόγοι εφαρμοστές και λεβητοποιοί με τη σειρά μαζί με τα μεράκια μας Τώρα έφεδροι πρώτοι στη γραμμή στην ΕΝΟΤΗΤΑ είν΄ η δύναμη, όλοι μια γροθιά, πίσω αν δεν γυρνά ο εργάτης πάντα θα νικά. Στις αποθήκες στους σταθμούς επάνω στα κλειδιά να φύγει η ταχεία με ασφάλεια, χτες αποχαιρετήσαμε με δάκρυα το Στρατή είπε πως θα γυρίσει στην Αττάλεια. Τώρα έφεδροι πρώτοι στη γραμμή στην ΕΝΟΤΗΤΑ είν΄ η δύναμη, όλοι μια γροθιά, πίσω αν δεν γυρνά ο εργάτης πάντα θα νικά. Πάντα με χιόνια και βροχές το τρένο προχωρά χαράζει το ταξίδι μέσα στ΄ όνειρο, με ελεγκτές, με συνοδούς και μηχανοδηγούς νάχουνε τη ζωή τους πάντα όμηρο. Τώρα έφεδροι πρώτοι στη γραμμή στην ΕΝΟΤΗΤΑ είν΄ η δύναμη, όλοι μια γροθιά, πίσω αν δεν γυρνά ο εργάτης πάντα θα νικά.

ΠΑΣΟΚ - ΛΑΟΣ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ!!!

Active Member - Ο βλάκας με τα χίλια πρόσωπα