Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο Διοικητικός υπάλληλος Τερζόγλου!!!




Για πρώτη φορά στο ανεπίσημο blog του Δικτύου Σιδηροδρομικών που υποστηρίζεται από το ΜΕΤΑ και το ΣΥΡΙΖΑ και δια χειρός του εκπροσώπου τύπου του, αναφέρθηκα με την ειδικότητα που υπηρετώ στον ΟΣΕ. Η αναφορά δεν είναι καθόλου μα καθόλου αθώα από κάποιον που κάνει απεγνωσμένες προσπάθειες να συμπεριφερθεί ως μηχανοδηγός (δεν ξέρω αν θέλει να γίνει κιόλας !) αλλά δεν του βγαίνει!!! Κάθε φορά που υπογράφει ως μηχανοδηγός, μου έρχονται στο νου ο Μαμάς, ο Πανόπουλος κ.α. και με πιάνει θλίψη!!!
Με αποκάλεσε λοιπόν ο μηχανοδηγάρας (να μην ανοίξω το στόμα μου!!!) Διοικητικό υπάλληλο Τερζόγλου για να δείξει ότι ανήκω σε μία ειδικότητα χαμηλής εκτίμησης και αξιολόγησης σε σχέση με ΑΥΤΟΝ και τους μηχανοδηγούς, άρα δεν δικαιούμαι δια να ομιλώ!
Κατ΄αρχήν να ξεκαθαρίζω κάτι που μπορεί να μην το ξέρει. Σήμερα είμαι διοικητικός υπάλληλος, πριν εκτελούσα χρέη διαχειριστή υλικού (δεν μας ήθελαν οι παλιοί διαχειριστές γιατί ήμασταν του Λυκείου, τι τραβάγαμε!) και παλιότερα ήμουν εργάτης Αποθηκών στην ΚΑΥΛ. Έχω πει σε αρκετούς συναδέλφους και το πιστεύω  ότι, τα καλύτερα υπηρεσιακά μου χρόνια μέχρι σήμερα τα έχω περάσει στην ΚΑΥΛ. Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε. Ορισμένοι δεν θα καταλάβουν ποτέ.
Από τότε προσπάθησα να συμπεριφέρομαι (έχω δεχτεί πολλές φορές κριτική γι αυτό) ως σιδηροδρομικός και όχι ως μέλος μιας ειδικότητας γιατί έχω πειστεί ότι, μόνη της δεν μπορεί να επιβιώσει καμία ειδικότητα.
Ο διοικητικός υπάλληλος στην Καρόλου, εργάζεται σε έναν χώρο με πολλές άλλες ειδικότητες. Μηχανικοί, τεχνολόγοι (είμαι της παλιάς σχολής εγώ!) τεχνικοί υπάλληλοι, σχεδιαστές, δικηγόροι, γιατροί, νοσοκόμοι, κλητήρες, φύλακες, προγραμματιστές, διαβιβαστές … (ξέχασα κανέναν;)  σε μια κυψέλη. Σιγά σιγά, αύξαναν οι θέσεις σταθμαρχών, μηχανοδηγών, προσωπικού κίνησης, εντάχθηκε και ο Προαστιακός και η κυψέλη μεγάλωσε και οι διοικητικοί υπάλληλοι έγιναν μέλη μεγαλύτερης οικογένειας!!!
Αυτήν την οικογένεια, οι Διοικητικοί υπάλληλοι, την καλοδέχτηκαν. Δεν αισθάνθηκαν ότι κινδυνεύουν από αυτήν, ότι έρχεται να τους κλέψει κομμάτι από τη «Διοίκηση» που μέχρι τότε ασκούσαν αποκλειστικά!
Στην ειδικότητα των Διοικητικών υπαλλήλων έχουν ενταχθεί (και σωστά) αρκετοί συνάδελφοι με ειδικές ανάγκες καταλαμβάνοντας Ο.Θ. του κλάδου. Οι συνάδελφοι αυτοί έγιναν και είναι καλοδεχούμενοι όπως κάθε άλλος πολίτης που έχει δικαίωμα στην εργασία και στην αξιοπρέπεια.
Στην ειδικότητα των Διοικητικών υπαλλήλων υπηρετούν πάνω από το 50% γυναίκες. Όσοι δεν είναι ηλίθιοι γνωρίζουν ότι οι γυναίκες λόγω της μητρότητας και όχι λόγω του ότι είναι το ασθενές φύλο, πρέπει να έχουν προστασία και άλλες παροχές που σήμερα δεν υπάρχουν.
Να συνεχίσω; Να μιλήσω για επαγγελματικές ασθένειες;  Να μιλήσω για τους συναδέλφους που χάνουμε μέσα στα γραφεία ή ο δικός τους θάνατος δεν έχει αξία γιατί δεν συμβαίνει πάνω σε χειριστήριο;
Όλα αυτά δεν τα είπα για να υπερασπιστώ τον κλάδο μου.  Έχω πει σε διάφορες ομιλίες μου σε ραδιόφωνα και αλλού ότι είμαι υπερήφανος που υπηρετώ μαζί με σταθμάρχες, μηχανοδηγούς, τεχνίτες κ.α. και έχω εξηγήσει τους λόγους. Έτσι είμαι υπερήφανος που υπηρετώ και ως Διοικητικός υπάλληλος στην Καρόλου όπου συνεργάζομαι με υπέροχους ανθρώπους και μεταξύ άλλων έχουμε συστήσει και την Αντιφασιστική συσπείρωση σιδηροδρομικών με τις γνωστές πρωτοβουλίες μας.
Άρα λοιπόν καταλήγοντας, όποιος δεν μπορεί να αισθανθεί πρώτα εργαζόμενος αλληλέγγυος  και μετά σιδηροδρομικός δεν μπορεί να γίνει τίποτα. Και ορισμένοι έτσι θα μείνουν. Με το πρώτο εμπόδιο θα εκτροχιάζονται.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το τραγούδι της «ΕΝΟΤΗΤΑΣ»

Χρόνια στα εργοστάσια πάνω στις μηχανές σίδερα και ιδρώτας η πραμάτεια μας, ηλεκτρολόγοι εφαρμοστές και λεβητοποιοί με τη σειρά μαζί με τα μεράκια μας Τώρα έφεδροι πρώτοι στη γραμμή στην ΕΝΟΤΗΤΑ είν΄ η δύναμη, όλοι μια γροθιά, πίσω αν δεν γυρνά ο εργάτης πάντα θα νικά. Στις αποθήκες στους σταθμούς επάνω στα κλειδιά να φύγει η ταχεία με ασφάλεια, χτες αποχαιρετήσαμε με δάκρυα το Στρατή είπε πως θα γυρίσει στην Αττάλεια. Τώρα έφεδροι πρώτοι στη γραμμή στην ΕΝΟΤΗΤΑ είν΄ η δύναμη, όλοι μια γροθιά, πίσω αν δεν γυρνά ο εργάτης πάντα θα νικά. Πάντα με χιόνια και βροχές το τρένο προχωρά χαράζει το ταξίδι μέσα στ΄ όνειρο, με ελεγκτές, με συνοδούς και μηχανοδηγούς νάχουνε τη ζωή τους πάντα όμηρο. Τώρα έφεδροι πρώτοι στη γραμμή στην ΕΝΟΤΗΤΑ είν΄ η δύναμη, όλοι μια γροθιά, πίσω αν δεν γυρνά ο εργάτης πάντα θα νικά.

ΠΑΣΟΚ - ΛΑΟΣ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ!!!

Active Member - Ο βλάκας με τα χίλια πρόσωπα