Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Μάιος, 2010

Αφιερωμένο στο ΡΟΚα το Μαντέλη, το Σημίτη της Δάφνης, το Γιωργάκη της Μαργαρίτας, τον Παπαντωνίου τον κολγκέϊτ, τον Άγιο Θεόδωρο το Ρούσο, το Βουλγαράκη τον estate και τα άλλα παιδιά. ΠΑΜΕ!!!!!!

ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΦΑΓΟΠΟΤΙ ΣΤΟΝ ΟΣΕ ... ΑΡΧΙΖΕΙ;;;

Αφού υπέγραψαν το μνημόνιο και ενημέρωσαν και το συνεργάτη τους, κάπτεν της COSCO, το PASOK-estate έπιασε δουλειά: 1.- Σε ιδιόκτητη έκταση του στο Θριάσιο Πεδίο, ο ΟΣΕ κατασκεύασε εγκαταστάσεις για την εξυπηρέτηση αναγκών φύλαξης και συντήρησης των λεωφορείων του. Ως γνωστόν, ο ΟΣΕ διατηρεί ακόμη λεωφορειακές γραμμές εξωτερικού, ενώ μέχρι το 1991 διατηρούσε και κερδοφόρες λεωφορειακές εσωτερικού που κατάργησε η κυβέρνηση Μητσοτάκη. Το έργο (έκτασης 29 στρ. με 9 κτήρια 5.750 τ.μ.) που κόστισε 4,8 εκατ. ευρώ και χρηματοδοτήθηκε κατά 50% από κοινοτικούς πόρους, παραδόθηκε στις 23/11/2009. Το παράδοξο είναι τούτο. Αντί να αρχίσει ο ΟΣΕ να το χρησιμοποιεί, άρχισαν "προφορικές" συζητήσεις μεταξύ ΓΑΙΑΟΣΕ, ΟΣΕ και ΕΘΕΛ για σύναψη μίσθωσης. Οι συζητήσεις προχώρησαν γρήγορα και επήλθε συμφωνία στις 16/4/2010 με ενοίκιο 460.000 ευρώ το χρόνο, αν και όπως παραδέχεται και η ΕΘΕΛ, εάν προχωρούσε η ΓΑΙΑΟΣΕ σε ανοικτό διαγωνισμό,δεν θα έπαιρνε παραπάνω από 200.000 ευρώ. A, στις 18/5/2010

ΑΙΔΩΣ ΑΡΚΑΔΕΣ !!! ή ΠΟΙΟΣ ΕΧΑΣΕ ΤΗΝ ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗ ΒΡΕΙ Ο ΡΕΠΠΑΣ;;;

Στη συνέντευξη τύπου που έδωσε χθές 18/5/2010, ο Υπουργός Υποδομών ..... κ. Ρέππας που είχε σαν αντικείμενο τις αερογραμμές, φαίνεται "πέταξε" πολύ ψηλά και ... ζαλίστηκε. Μεταξύ τυρού και αχλαδιού, που λένε, αναφέρθηκε και στον ΟΣΕ. Έτσι κι αλλιώς, από τότε που ανέλαβε (4/10/2010) η νέα ηγεσία του Υπουργείου, με τον ΟΣΕ ασχολείται ... όταν δεν έχει να κάνει τίποτα καλύτερο(;) Μόνο που τη φορά αυτή ο κ. Ρέππας, ξέφυγε τελείως. Η αναφορά του ότι: "όποιος θα ήθελε να κάνει διατριβή επάνω στους τομείς της διαφθοράς και της κακοδιαχείρισης θα έπρεπε να πάει στον ΟΣΕ" είναι παχυδερμική, γκεμπελική και αλήτικη. Να τον χαίρεστε συνάδελφοι σιδηροδρομικοί της Αρκαδίας που τον ψηφίσατε κιόλας. Κύριε Ρέππα, η αναφορά σας αυτή προσβάλλει μία δημόσια, μέχρι τώρα τουλάχιστον, υπηρεσία που εδώ και δεκαετίες προσφέρει φθηνές, οικολογικές και ασφαλείς μεταφορές στους χαμηλόμισθους και χαμηλοσυνταξιούχους, στους φαντάρους, στους μετανάστες, στους ανθρώπους της περιφέρειας από όπο