Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΡΕΝΟ ΘΑ ΤΟ ΚΑΨΟΥΜΕ!!!

 Δεν έχει πλέον όρια η αγανάκτηση των σιδηροδρομικών που στα διάφορα πηγαδάκια, δηλώνουν ότι: Το πρώτο ιδιωτικό τρένο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, θα το κάψουμε κι ας κλαίνε μετά οι Καψήδες και οι Πρετεντέρηδες!!! Αν θέλουν ιδιώτες να δρομολογήσουν τρένα, να το κάνουν με δικά τους λεφτά.

Αγανάκτηση πέρα για πέρα δικαιολογημένη εάν αναλογιστεί κανείς τι τράβηξε  και αυτός ο κλάδος των εργαζομένων τα τελευταία χρόνια.

1.- Την εποχή του κ. Χατζηδάκη, κατηγορήθηκαν ως λαθρέμποροι «μαύρων βαγονιών», ως λαθρέμποροι τσιγάρων και ως έμποροι «λευκής σαρκός». Φυσικά καμία κατηγορία από αυτές δεν αποδείχτηκε ποτέ ούτε και στην πιο μικρή δικαστική αίθουσα.
2.- Κατηγορήθηκαν και κατηγορούνται ότι υπερχέωσαν τον ΟΣΕ απομυζώντας τεράστια ποσά ως μισθούς. Αστήρικτη κατηγορία όταν ο μέσος καθαρός μισθός του σιδηροδρομικού είναι σήμερα 1.200€.

Στήθηκε ολόκληρος μηχανισμός πάνω στην επιπλέον εργασία που παρέχει το 1/3 των σιδηροδρομικών και ειδικά το προσωπικό που ασχολείται με την κυκλοφορία και την ασφάλεια των αμαξοστοιχιών. Σαν παράδειγμα, χρησιμοποιούνται οι μισθοί των μηχανοδηγών, οι οποίοι προκειμένου να αρχίσει το δρομολόγιο στις 7, πιάνουν δουλειά από τις 6, αφού το τρένο (για όσους γνωρίζουν) δεν είναι αμάξι να το καβαλήσεις και να φύγεις.

Επιπλέον οι μηχανοδηγοί (όπως και συνάδελφοι άλλων κλάδων) προκειμένου να καλυφθούν οι 3.240 κενές οργανικές θέσεις του ΟΣΕ, δουλεύουν 12 και πλέον ώρες την ημέρα, 30 ημέρες το μήνα με αποτέλεσμα σήμερα ο όμιλος ΟΣΕ να χρωστά στο προσωπικό του δεκάδες χιλιάδες αναπαύσεις και κανονικές άδειες. Μήπως θεωρούν κάποιοι ότι ο εργαζόμενος που δουλεύει σε αυτές τις συνθήκες και μάλιστα, χωρίς να το επιλέγει ο ίδιος, δεν πρέπει να αμείβεται;

Έχουμε αποδείξει με αριθμούς ότι, εάν σταματούσε η επιπλέον εργασία (όπως έχει ζητήσει κατ΄επανάληψη και η Ομοσπονδία) και γίνονταν προσλήψεις, ο ΟΣΕ θα γλίτωνε πάνω από 20 εκατ.€ το χρόνο. Ίδρωσε το αφτί κανενός παχύδερμου (με το συμπάθιο);

3.- Έχουν χαρακτηριστεί ως ανεκπαίδευτοι και με βάση το νόμο του κ. Χατζηδάκη προσλαμβάνονται (ακόμη και σήμερα) Διευθυντικά στελέχη εκτός ΟΣΕ με σύμβαση. Μόνο που αυτά τα στελέχη είναι εν ενεργεία σιδηροδρομικοί (;) που αντί να αμείβονται με 3.300 (όσο είναι ο βαθμός του Διευθυντή στον ΟΣΕ) αμείβονται με πάνω από 5.000€. Σε ποιους τα πουλάνε αυτά;

Εργαζόμενοι επαγγελματίες με 30 και 35 χρόνια υπηρεσία σε ειδικότητες που δεν υπάρχουν στην αγορά, συγκροτήματα με ISO και τεχνογνωσία  κατασκευής ολόκληρων αμαξοστοιχιών, θεωρούνται από τον κ. Χατζηδάκη και τον κ Ρέππα  «πλεονάζοντες» και προτείνεται η μετάταξη (αν όχι η απόλυση) τους σε άλλη υπηρεσία του Δημοσίου.
Δηλαδή σε ποια; Όταν ο ελληνικός λαός έχει επενδύσει από το υστέρημα του πάνω σε έναν εργαζόμενο ή σε ένα συγκρότημα, τότε ποιος έχει δικαίωμα αυτήν την επένδυση να την πετάει στα σκουπίδια;

4.- Η προηγούμενη κυβέρνηση εφηύρε τη «μισθωτή εφεδρεία» και ήθελε να ξεφορτωθεί τους σιδηροδρομικούς, δίνοντας τους και μπόνους 50.000€. Τσίγκινα λεφτά, όπως αυτά της Ολυμπιακής. Η σημερινή, 10 ολόκληρους μήνες από τότε που ανέλαβε, δεν έχει αποφασίσει ακόμη τι θα κάνει με τον ΟΣΕ και τους σιδηροδρομικούς.

Η κακή ΤΡΟΪΚΑ θέλει να τους απολύσει, η ΤΡΟΪΚΑ των εργαζομένων Παπακωνσταντίνου, Λοβέρδος, Ρέππας προσπαθούν να τους σώσουν και απλώς … να τους μετατάξουν. Δέκα μήνες αυτό το παιχνίδι, πολύ θέλει ο κόσμος να αγανακτήσει;

Εν τω μεταξύ, 10 μήνες τώρα ο ΟΣΕ για τα ελλείμματα (;) του οποίου πολλοί χύνουν δάκρυα κάθε βράδυ στα κανάλια, πλέει σαν ακυβέρνητο καράβι. 275 ημέρες ο ΟΣΕ παράγει (σύμφωνα με τη δική τους προπαγάνδα) ελλείμματα 3 εκατ. € την ημέρα, δηλαδή 825 εκατ. €  και η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ … δεν είναι έτοιμη ακόμη. Και καλά τα προηγούμενα τα «έφαγαν» οι μηχανοδηγοί και οι άλλες συμμορίες των σιδηροδρομικών. Για τα φρέσκα, ποιος θα πληρώσει;

Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, η κακοδιαχείριση και οι αμοιβές σε ημετέρους, δίνει και παίρνει. Εκτός από προηγούμενες καταγγελίες που συνοψίστηκαν σε ερώτηση που κατέθεσε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Παναγιώτης Λαφαζάνης και αφορούσαν αμοιβές ακόμη και σε πρωτοκλασάτα συνδικαλιστικά στελέχη της ΠΑΣΚ, έρχονται στο φως συνέχεις καινούργια. Σε έναν όμιλο λοιπόν που βρίσκεται υπό ανασυγκρότηση:

1.- H ΓΑΙΑΟΣΕ προσλαμβάνει εσωτερικό ελεγκτή με αμοιβή 4.300€.  Εδώ να σημειώσουμε ότι η ΓΑΙΑΟΣΕ απασχολεί 22 υπαλλήλους εκ των οποίων οι 4 είναι αποσπασμένοι σε άλλες υπηρεσίες και ω! του θαύματος μία υπάλληλος είναι αποσπασμένη στο γραφείο συνεπώνυμου της βουλευτή.

2.- Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προσλαμβάνει εσωτερικό ελεγκτή με αμοιβή 5.300€. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ βάσει του οργανογράμματος της έχει 7 Γενικές Διευθύνσεις και 17 Διευθύνσεις, όταν όλος ο ΟΣΕ πριν 10 χρόνια, είχε 5 Γενικές Διευθύνσεις και 12 Διευθύνσεις.

3.- Ενώ είναι άγνωστο πόσα χρήματα έχουν ξοδευτεί μέχρι τώρα σε ένα σύστημα που δεν λειτουργεί και παρόλο που ο ΟΣΕ έχει πλήρες Μηχανογραφικό Κέντρο και Διεύθυνση Πληροφορικής, ανανεώθηκε για 6 μήνες η σύμβαση με την BULL για υπηρεσίες συντήρησης εξοπλισμού και λογισμικού του συστήματος κράτησης εισιτηρίων, έναντι 98.429 € πλέον ΦΠΑ 23%.

Μ΄αυτά και μ΄αυτά, θέλουν να πείσουν τον ελληνικό λαό ότι, αγωνίζονται να εξυγιάνουν τον ΟΣΕ. Ο πραγματικός τους στόχος είναι διπλός.

1.- Να σβήσουν με τη διάλυση του ΟΣΕ, τις ευθύνες των προκατόχων τους για την κατασπατάληση δις. € που αντί να επενδυθούν στον ΟΣΕ, πήγαν στα τρωκτικά που τον λυμαίνονται.
2.- Να παραδώσουν στους προστάτες τους τα φιλέτα που έχουν απομείνει, όπως η ΠΑΘΕΠ, ο Προαστιακός, οι εμπορευματικές μεταφορές και η ακίνητη περιουσία.

Γι αυτό έχουν δίκιο να αγαναχτούν οι σιδηροδρομικοί.

ΤΕΡΖΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μέλος της Διοίκησης της ΠΟΣ

Υ.Γ. Επειδή μας έχουν πρήξει με την Ευρώπη, να μεταφέρω εδώ στοιχεία που δημοσίευσε ο συνάδελφος μου μηχανικός Γιάννης Αντωνιάδης στην ΕΠΟΧH.

1.- Στην Ευρώπη, σε 1 εκατομμύριο πληθυσμού αντιστοιχεί περίπου 450 χλμ. σιδηροδρόμου ή ανά 1.000 τ. χλμ. έκτασης 46 χλμ. σιδηροδρόμου. Σε αυτούς αντιστοιχούν περίπου 5,11 υπάλληλοι για 1 χιλιόμετρο γραμμής. Αν μεταφερθούν αυτοί οι μέσοι όροι στην Ελλάδα τότε θα έπρεπε να έχουμε 4.500-6.000 χλμ. δικτύου αντί των 2.500 και θα έπρεπε να απασχολούμε 12.000 υπαλλήλους αντί των 6.000 σήμερα.

2.- Τα καλύτερα τρένα των γερμανικών σιδηροδρόμων εμφανίζουν πληρότητα 46% ενώ τα τοπικά και περιφερειακά μόλις 22%. Χαρακτηριστική είναι και η πληρότητα στα αστικά – προαστιακά τρένα με 29,8%. Αν στη Γερμανία εφαρμοστούν τα ελληνικά κριτήρια, τότε το γερμανικό δίκτυο ή θα κλείσει ή θα το αναλάβουν οι δήμαρχοι.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το τραγούδι της «ΕΝΟΤΗΤΑΣ»

Χρόνια στα εργοστάσια πάνω στις μηχανές σίδερα και ιδρώτας η πραμάτεια μας, ηλεκτρολόγοι εφαρμοστές και λεβητοποιοί με τη σειρά μαζί με τα μεράκια μας Τώρα έφεδροι πρώτοι στη γραμμή στην ΕΝΟΤΗΤΑ είν΄ η δύναμη, όλοι μια γροθιά, πίσω αν δεν γυρνά ο εργάτης πάντα θα νικά. Στις αποθήκες στους σταθμούς επάνω στα κλειδιά να φύγει η ταχεία με ασφάλεια, χτες αποχαιρετήσαμε με δάκρυα το Στρατή είπε πως θα γυρίσει στην Αττάλεια. Τώρα έφεδροι πρώτοι στη γραμμή στην ΕΝΟΤΗΤΑ είν΄ η δύναμη, όλοι μια γροθιά, πίσω αν δεν γυρνά ο εργάτης πάντα θα νικά. Πάντα με χιόνια και βροχές το τρένο προχωρά χαράζει το ταξίδι μέσα στ΄ όνειρο, με ελεγκτές, με συνοδούς και μηχανοδηγούς νάχουνε τη ζωή τους πάντα όμηρο. Τώρα έφεδροι πρώτοι στη γραμμή στην ΕΝΟΤΗΤΑ είν΄ η δύναμη, όλοι μια γροθιά, πίσω αν δεν γυρνά ο εργάτης πάντα θα νικά.

ΠΑΣΟΚ - ΛΑΟΣ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ!!!

Active Member - Ο βλάκας με τα χίλια πρόσωπα