ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΑΘΗΝΑ 24/3/2009
ΟΙ ΚΡΟΙΣΟΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ
Η κυβέρνηση της ΝΔ με την ανοχή του ΠΑ-
ΣΟΚ και τις κατευθύνσεις της Ε.Ε., με πρό-
σχημα την κρίση, εντείνει την επίθεση στα
δικαιώματα των εργαζομένων, το εισόδημα,
την απασχόληση, τα ασφαλιστικά δικαιώ-
ματα, τις εργασιακές σχέσεις. Τα δημόσια
κοινωνικά αγαθά βρίσκονται πάλι στο στόχα-
στρο.
Χθες χρησιμοποιούσαν σαν πρόσχημα την
ανταγωνιστικότητα και την αύξηση των κερ-
δών των επιχειρήσεων για να περιορίσουν
τα δικαιώματα μας. Σήμερα αξιοποιούν την
κρίση που είναι αποτέλεσμα των νεοφιλελεύ-
θερων πολιτικών για να μην αφήσουν τίποτα
όρθιο. Η κυβέρνηση εμπαίζει τους εργαζό-
μενους, συνταξιούχους και ανέργους, αφού
τους καλεί σε αυτοσυγκράτηση, την ίδια
στιγμή που δίνει δώρα 28 δις € στις τράπε-
ζες.
Αυτή πολιτική είναι καταστροφική και πρέ-
πει να ανατραπεί. Κανείς εργαζόμενος δεν
πρέπει να παγιδευτεί στο κλίμα φόβου
και μοιρολατρίας που έντεχνα καλλιερ-
γούν. Το συνδικαλιστικό κίνημα πρέπει να
εξουδετερώσει και τις συνέπειες της κρίσης
στους εργαζόμενους, αλλά και την πολιτική
κερδοσκοπία με πρόφαση την κρίση που κά-
νουν η κυβέρνηση της ΝΔ, η ηγεσία του ΠΑ-
ΣΟΚ και η μεγάλη εργοδοσία.
Μπροστά σε αυτά τα προβλήματα,
η ΓΣΕΕ προκήρυξε 24ωρη απεργία
για τις 2 Απρίλη 2009.
Πρέπει να είμαστε όλοι εκεί.
Συναδέλφισσες - συνάδελφοι,
Τα εργασιακά, ασφαλιστικά, οικονομικά προ-
βλήματα των σιδηροδρομικών είναι απόρ-
ροια αυτής της κατάστασης. Οι εξελίξεις στον
ΟΣΕ είναι στο κέντρο μιας σκληρής νεοφιλε-
λεύθερης πολιτικής που σήμερα εφαρμόζει
η ΝΔ σε απόλυτη σύμπνοια με το ΠΑΣΟΚ.
Μόλις λίγες ημέρες κράτησε η δέσμευση του
νέου Υπουργού Μεταφορών κ. Στυλιανίδη
προς την ΠΟΣ, ότι δεν θα αιφνιδιάσει τους
σιδηροδρομικούς. Απόρησε (;) ο κ. Υπουργός
όταν έμαθε ότι δεν είχε προηγηθεί κανένας
διάλογος με τον προκάτοχο του κ. Χατζηδά-
κη. Τα συμπεράσματα δικά σας.
Συνεχίστηκαν οι εξαγγελίες του για την εφαρ-
μογή του Προγράμματος Ανασυγκρότησης
του κ. Χατζηδάκη. Συνεχίστηκαν από το γρα-
φείο του οι «διαρροές» στον τύπο, για την
εθελούσια που … έρχεται. Το δίλημμα «ναι»
ή «όχι» στην εθελούσια που αφειδώς πασά-
ρουν, είναι ψευτοδίλημμα. Το πραγματικό
δίλημμα είναι, αν το σ.κ. θα συναινέσει ή όχι
στην καταστροφή άλλων 3000-3500 θέσεων
εργασίας. Εάν θα συναινέσει να πεταχτούν
στην ανεργία άλλοι 3000-3500 νέοι της χώ-
ρας μας.
Η θέση μας για το ζήτημα αυτό είναι πεντα-
κάθαρη. Να καλυφθούν πρώτα όλες οι κε-
νές οργανικές θέσεις (μέχρι τις 9.300) και
εάν διαπιστώσουμε ότι υπάρχουν ειδικό-
τητες που καταργήθηκαν ή ότι πρέπει να
μειωθούν οι θέσεις σε κάποιο τμήμα, εξ
αιτίας της εισαγωγής νέων τεχνολογιών,
τότε να συζητήσουμε τι πρέπει να γίνει.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ συμπεριφέρεται από 1/1/2009
ως «ανεξάρτητη» εταιρεία… Επικυρώθηκε
πριν λίγες ημέρες το ξεπούλημα του εμπο-
ρευματικού κέντρου του Θριασίου στον
ΕΛΛΑΚΤΩΡ (Μπόμπολας κ.α.) βάζοντας τα-
φόπλακα στο εμπορικό έργο του ΟΣΕ… Απο-
καλύφθηκε ότι το δίκτυο της Ανατολικής Πε-
λοποννήσου το οποίο έκλεισε η κυβέρνηση
του ΠΑΣΟΚ λίγες ημέρες πριν τις εκλογές
του 2004, ενώ έχουν ολοκληρωθεί τα έργα,
δεν το ανοίγει η κυβέρνηση της Ν.Δ. γιατί …
τα συγκροτήματα δεν έχουν ακόμη φως και
νερό…
και δε μιλάει κανείς;;;
Κορύφωση της κοινωνικής αθλιότητας απο-
τέλεσαν οι τελευταίες ενέργειες των Διοική-
σεων των εταιρειών του Ομίλου. Από τη μία,
προσέλαβαν «ακαδημαϊκό» με αμοιβή πάνω
από 200.000€ το χρόνο για να απαντάει
στα παράπονα και από την άλλη, προσέλα-
βαν «εσωτερικό ελεγκτή» με έδρα το χωριό
που είναι το σπίτι του με κόστος πάνω από
90.000 € το χρόνο.
Όλα αυτά όταν, απλά ζητήματα που αφορούν
τους σιδηροδρομικούς, απλές αποφάσεις
των Διοικητικών Συμβουλίων (π.χ. για την πα-
ραμονή συναδέλφων μετά τα εξηκοστό έτος
της ηλικίας τους), δεν τις υπογράφει ο Διευ-
θύνων Σύμβουλος κ. Γιαννούσης, κρατώντας
δεκάδες συναδέλφους στην ομηρία και γρά-
φοντας στα παλιά του τα παπούτσια τους σι-
δηροδρομικούς και τα συνδικάτα τους.
Συναδέλφισσες – συνάδελφοι,
το σ.κ. δεν μπορεί να πατάει διαρκώς σε 2
βάρκες, ενισχύοντας φαινόμενα αναξιοπι-
στίας, με τη ΔΑΚΕ εγκλωβισμένη στο φιλο-
κυβερνητισμό της και την ΠΑΣΚ, να καρτερά
την επόμενη νίκη του ΠΑΣΟΚ για να ξαναπιά-
σει τα παλιά της μετερίζια.
Δεν μπορεί να ξεπουλιέται
το σύμπαν
και το συνδικαλιστικό κίνημα
να … αλληλογραφεί!!!!
Δεν μπορεί να καταγγέλλεται (και σωστά) η
μερική απασχόληση, η ευέλικτη εργασία, η
μείωση των ωρών εργασίας με μείωση των
αποδοχών και από την άλλη, να μη ζητείται
η κατάργηση του νομοθετικού πλαισίου που
έφτιαξε η Ν.Δ. το 1990-1993 και το εκσυγχρό-
νισε το ΠΑΣΟΚ το 1998.
Αν τώρα
δεν αναπτύξουμε αγώνες,
τότε πότε;
ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ 24ΩΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑ
ΤΗΣ ΓΣΕΕ ΣΤΙΣ 2/4/2009
ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΗΣ ΓΣΕΕ
ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΟΥ ΑΡΕΩΣ
ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ
ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΣ.
ΤΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ
της ΣΕΚ
ΑΘΗΝΑ 24/3/2009
ΟΙ ΚΡΟΙΣΟΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ
Η κυβέρνηση της ΝΔ με την ανοχή του ΠΑ-
ΣΟΚ και τις κατευθύνσεις της Ε.Ε., με πρό-
σχημα την κρίση, εντείνει την επίθεση στα
δικαιώματα των εργαζομένων, το εισόδημα,
την απασχόληση, τα ασφαλιστικά δικαιώ-
ματα, τις εργασιακές σχέσεις. Τα δημόσια
κοινωνικά αγαθά βρίσκονται πάλι στο στόχα-
στρο.
Χθες χρησιμοποιούσαν σαν πρόσχημα την
ανταγωνιστικότητα και την αύξηση των κερ-
δών των επιχειρήσεων για να περιορίσουν
τα δικαιώματα μας. Σήμερα αξιοποιούν την
κρίση που είναι αποτέλεσμα των νεοφιλελεύ-
θερων πολιτικών για να μην αφήσουν τίποτα
όρθιο. Η κυβέρνηση εμπαίζει τους εργαζό-
μενους, συνταξιούχους και ανέργους, αφού
τους καλεί σε αυτοσυγκράτηση, την ίδια
στιγμή που δίνει δώρα 28 δις € στις τράπε-
ζες.
Αυτή πολιτική είναι καταστροφική και πρέ-
πει να ανατραπεί. Κανείς εργαζόμενος δεν
πρέπει να παγιδευτεί στο κλίμα φόβου
και μοιρολατρίας που έντεχνα καλλιερ-
γούν. Το συνδικαλιστικό κίνημα πρέπει να
εξουδετερώσει και τις συνέπειες της κρίσης
στους εργαζόμενους, αλλά και την πολιτική
κερδοσκοπία με πρόφαση την κρίση που κά-
νουν η κυβέρνηση της ΝΔ, η ηγεσία του ΠΑ-
ΣΟΚ και η μεγάλη εργοδοσία.
Μπροστά σε αυτά τα προβλήματα,
η ΓΣΕΕ προκήρυξε 24ωρη απεργία
για τις 2 Απρίλη 2009.
Πρέπει να είμαστε όλοι εκεί.
Συναδέλφισσες - συνάδελφοι,
Τα εργασιακά, ασφαλιστικά, οικονομικά προ-
βλήματα των σιδηροδρομικών είναι απόρ-
ροια αυτής της κατάστασης. Οι εξελίξεις στον
ΟΣΕ είναι στο κέντρο μιας σκληρής νεοφιλε-
λεύθερης πολιτικής που σήμερα εφαρμόζει
η ΝΔ σε απόλυτη σύμπνοια με το ΠΑΣΟΚ.
Μόλις λίγες ημέρες κράτησε η δέσμευση του
νέου Υπουργού Μεταφορών κ. Στυλιανίδη
προς την ΠΟΣ, ότι δεν θα αιφνιδιάσει τους
σιδηροδρομικούς. Απόρησε (;) ο κ. Υπουργός
όταν έμαθε ότι δεν είχε προηγηθεί κανένας
διάλογος με τον προκάτοχο του κ. Χατζηδά-
κη. Τα συμπεράσματα δικά σας.
Συνεχίστηκαν οι εξαγγελίες του για την εφαρ-
μογή του Προγράμματος Ανασυγκρότησης
του κ. Χατζηδάκη. Συνεχίστηκαν από το γρα-
φείο του οι «διαρροές» στον τύπο, για την
εθελούσια που … έρχεται. Το δίλημμα «ναι»
ή «όχι» στην εθελούσια που αφειδώς πασά-
ρουν, είναι ψευτοδίλημμα. Το πραγματικό
δίλημμα είναι, αν το σ.κ. θα συναινέσει ή όχι
στην καταστροφή άλλων 3000-3500 θέσεων
εργασίας. Εάν θα συναινέσει να πεταχτούν
στην ανεργία άλλοι 3000-3500 νέοι της χώ-
ρας μας.
Η θέση μας για το ζήτημα αυτό είναι πεντα-
κάθαρη. Να καλυφθούν πρώτα όλες οι κε-
νές οργανικές θέσεις (μέχρι τις 9.300) και
εάν διαπιστώσουμε ότι υπάρχουν ειδικό-
τητες που καταργήθηκαν ή ότι πρέπει να
μειωθούν οι θέσεις σε κάποιο τμήμα, εξ
αιτίας της εισαγωγής νέων τεχνολογιών,
τότε να συζητήσουμε τι πρέπει να γίνει.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ συμπεριφέρεται από 1/1/2009
ως «ανεξάρτητη» εταιρεία… Επικυρώθηκε
πριν λίγες ημέρες το ξεπούλημα του εμπο-
ρευματικού κέντρου του Θριασίου στον
ΕΛΛΑΚΤΩΡ (Μπόμπολας κ.α.) βάζοντας τα-
φόπλακα στο εμπορικό έργο του ΟΣΕ… Απο-
καλύφθηκε ότι το δίκτυο της Ανατολικής Πε-
λοποννήσου το οποίο έκλεισε η κυβέρνηση
του ΠΑΣΟΚ λίγες ημέρες πριν τις εκλογές
του 2004, ενώ έχουν ολοκληρωθεί τα έργα,
δεν το ανοίγει η κυβέρνηση της Ν.Δ. γιατί …
τα συγκροτήματα δεν έχουν ακόμη φως και
νερό…
και δε μιλάει κανείς;;;
Κορύφωση της κοινωνικής αθλιότητας απο-
τέλεσαν οι τελευταίες ενέργειες των Διοική-
σεων των εταιρειών του Ομίλου. Από τη μία,
προσέλαβαν «ακαδημαϊκό» με αμοιβή πάνω
από 200.000€ το χρόνο για να απαντάει
στα παράπονα και από την άλλη, προσέλα-
βαν «εσωτερικό ελεγκτή» με έδρα το χωριό
που είναι το σπίτι του με κόστος πάνω από
90.000 € το χρόνο.
Όλα αυτά όταν, απλά ζητήματα που αφορούν
τους σιδηροδρομικούς, απλές αποφάσεις
των Διοικητικών Συμβουλίων (π.χ. για την πα-
ραμονή συναδέλφων μετά τα εξηκοστό έτος
της ηλικίας τους), δεν τις υπογράφει ο Διευ-
θύνων Σύμβουλος κ. Γιαννούσης, κρατώντας
δεκάδες συναδέλφους στην ομηρία και γρά-
φοντας στα παλιά του τα παπούτσια τους σι-
δηροδρομικούς και τα συνδικάτα τους.
Συναδέλφισσες – συνάδελφοι,
το σ.κ. δεν μπορεί να πατάει διαρκώς σε 2
βάρκες, ενισχύοντας φαινόμενα αναξιοπι-
στίας, με τη ΔΑΚΕ εγκλωβισμένη στο φιλο-
κυβερνητισμό της και την ΠΑΣΚ, να καρτερά
την επόμενη νίκη του ΠΑΣΟΚ για να ξαναπιά-
σει τα παλιά της μετερίζια.
Δεν μπορεί να ξεπουλιέται
το σύμπαν
και το συνδικαλιστικό κίνημα
να … αλληλογραφεί!!!!
Δεν μπορεί να καταγγέλλεται (και σωστά) η
μερική απασχόληση, η ευέλικτη εργασία, η
μείωση των ωρών εργασίας με μείωση των
αποδοχών και από την άλλη, να μη ζητείται
η κατάργηση του νομοθετικού πλαισίου που
έφτιαξε η Ν.Δ. το 1990-1993 και το εκσυγχρό-
νισε το ΠΑΣΟΚ το 1998.
Αν τώρα
δεν αναπτύξουμε αγώνες,
τότε πότε;
ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ 24ΩΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑ
ΤΗΣ ΓΣΕΕ ΣΤΙΣ 2/4/2009
ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΗΣ ΓΣΕΕ
ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΟΥ ΑΡΕΩΣ
ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ
ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΣ.
ΤΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ
της ΣΕΚ
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου