ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ
Μια κυκλοφοριακή μελέτη για να παίξει ουσιαστικά το ρόλο της ή αν θέλετε, να βοηθήσει πρέπει να έχει τις παρακάτω παραμέτρους:
1.- Καταμέτρηση της κυκλοφορίας των οχημάτων τόσο στις εισόδους της πόλης όσο και στους εσωτερικούς δρόμους της.
2.- Κατηγοριοποίηση της κυκλοφορίας σχετικά με τον προορισμό των οχημάτων. Οχήματα που διασχίζουν την πόλη, οχήματα που σταθμεύουν στην πόλη και οχήματα κατοίκων της πόλης.
3.- Καταγραφή των δημόσιων κτηρίων, σχολείων, εμπορικών κέντρων κ.α. και της κυκλοφορίας γύρω από αυτά.
4.- Καταγραφή και κατηγοριοποίηση των σημείων της πόλης που παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη κυκλοφοριακή επιβάρυνση.
5.- Νέες κυκλοφοριακές ανάγκες μετά την ολοκλήρωση των έργων του ΟΣΕ (Προαστιακός και μη).
6.- Καταγραφή των επιδιωκόμενων στόχων. Π.χ. που θέλουμε να διοχετευτεί η κίνηση κ.α.
7.- Καταγραφή χωροταξικά της ανάγκης δημιουργίας θέσεων στάθμευσης.
Τα παραπάνω στοιχεία και η μελέτη τους από ειδικό τμήμα (π.χ. Πολυτεχνείο) θα μας οδηγήσει σε συγκεκριμένες λύσεις για τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και παρεμβάσεις που πρέπει να γίνουν στο δήμο. Παρεμβάσεις να αφομοιώνουν το σιδηρόδρομο και όχι να λειτουργούν παράλληλα με αυτόν.
Μια κυκλοφοριακή μελέτη για να παίξει ουσιαστικά το ρόλο της ή αν θέλετε, να βοηθήσει πρέπει να έχει τις παρακάτω παραμέτρους:
1.- Καταμέτρηση της κυκλοφορίας των οχημάτων τόσο στις εισόδους της πόλης όσο και στους εσωτερικούς δρόμους της.
2.- Κατηγοριοποίηση της κυκλοφορίας σχετικά με τον προορισμό των οχημάτων. Οχήματα που διασχίζουν την πόλη, οχήματα που σταθμεύουν στην πόλη και οχήματα κατοίκων της πόλης.
3.- Καταγραφή των δημόσιων κτηρίων, σχολείων, εμπορικών κέντρων κ.α. και της κυκλοφορίας γύρω από αυτά.
4.- Καταγραφή και κατηγοριοποίηση των σημείων της πόλης που παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη κυκλοφοριακή επιβάρυνση.
5.- Νέες κυκλοφοριακές ανάγκες μετά την ολοκλήρωση των έργων του ΟΣΕ (Προαστιακός και μη).
6.- Καταγραφή των επιδιωκόμενων στόχων. Π.χ. που θέλουμε να διοχετευτεί η κίνηση κ.α.
7.- Καταγραφή χωροταξικά της ανάγκης δημιουργίας θέσεων στάθμευσης.
Τα παραπάνω στοιχεία και η μελέτη τους από ειδικό τμήμα (π.χ. Πολυτεχνείο) θα μας οδηγήσει σε συγκεκριμένες λύσεις για τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και παρεμβάσεις που πρέπει να γίνουν στο δήμο. Παρεμβάσεις να αφομοιώνουν το σιδηρόδρομο και όχι να λειτουργούν παράλληλα με αυτόν.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου